خرید تتر یا خرید دلار
فهرست مطالب

خرید تتر یا دلار ؟ کدام بهتر است؟

خرید تتر یا دلار ؟ این سوالی است که در ذهن اغلب سرمایه گذاران مطرح است و هر کدام از آن ها دلایلی را برای انتخاب خود ذکر می کنند. در این مطلب قصد داریم به طور تخصصی به تفاوت تتر و دلار بپردازیم و هر کدام را به طور منتقدانه مورد ارزیابی قرار دهیم. اگر شما هم با این سوال مواجه هستید که ” خرید تتر یا دلار ؟ ” تا انتها با ما همراه باشید.

خرید تتر یا دلار

تتر یا دلار ؟

از زمانی که تتر به عنوان جایگزین دلار معرفی شده اغلب فعالان بازار از خود می پرسند که خرید تتر یا دلار ؟ با پیشرفت تکنولوژی، شیوه های جدید کسب درآمد نیز به وجود آمده اند و مردم راه های مختلفی را برای دریافت سود امتحان می کنند. معامله ارز دیجیتال نیز یکی از این راه ها محسوب می شود. تتر که با نام اختصاری USDT معرفی می شود یکی از استیبل کوین های بازار محسوب می شود. قیمت تتر ارتباط مستقیمی با قیمت دلار امریکا دارد و از آن پیروی می کند. با افزایش و کاهش قیمت دلار شاهد نوسان در قیمت تتر نیز می باشیم. اما نوسانی که در آن وجود دارد بسیار کمتر از نوسانی است که در سایر رمز ارزها شاهد هستیم.
خرید تتر یا دلار ؟ اگر تا کنون به سراغ خرید بیت کوین، فروش بیت کوین، خرید اتریوم و … رفته باشید به خوبی می دانید که ممکن است در عرض چند دقیقه نوسان زیادی شامل حال آن ها شود. اما از آنجایی که تتر از پشتوانه دلار برخوردار است و تحت حمایت این ارز می باشد از این نوسانات به دور است. به همین دلیل خرید تتر توسط بسیاری از سرمایه گذاران انجام می شود. برای خرید تتر کافیست در صرافی رمز ارز عضو شوید و کیف پول خود را با ریال شارژ کنید. سپس سفارش خرید را بر اساس بودجه تان ثبت کنید تا خرید انجام شود.

برای اطلاع از قیمت تتر با ما در ارتباط باشید

مزایای تتر چیست ؟

کسانی که از خود می پرسند خرید تتر یا دلار کدام بهتر است، باید ابتدا مزایای هر کدام را مورد بررسی قرار دهند. تتر از قیمت ثابتی برخوردار است اما سایر رمز ارزها در طول زمان نوسانات زیادی را تجربه می کنند که این نوسانات می تواند برای معامله گران خوشایند یا ناخوشایند باشند. سرعت انجام تراکنش های مالی تتر بسیار بالاست و این موضوع نشان دهنده میزان محبوبیت این رمز ارز می باشد. کارمزدی که بابت تراکنش آن ها دریافت می شود اندک است. هدف از خلق تتر ارائه یک جایگزین مطمئن به منظور کنترل نوسانات ارز دیجیتال بوده است. اگر به وب سایت کوین مارکت کپ مراجعه کنید به خوبی می دانید که تتر بعد از بیت کوین و اتریوم، سومین رمز ارز پرطرفدار و بزرگ در بازار می باشد که ارزش آن حدود 83 میلیارد دلار است.

تتر بخریم یا دلار

راهنمای خرید و فروش تتر

قبل از آنکه به راهنمای خرید و فروش تتر بپردازیم به این نکته اشاره می کنیم که اگر در ایران ساکن هستید بهتر است به سراغ صرافی های ایرانی بروید. زیرا کشور ایران تحریم است و فعالیت ایرانیان در صرافی های خارجی ریسک زیادی به همراه دارد. بسیاری از ایرانیان با فعالیت در صرافی های خارجی، سرمایه خود را از دست داده اند و دارایی آن ها بلوکه شده است. در گام نخست باید راجع به صرافی های مختلف تحقیق کنید. سابقه، میزان نقدینگی، حجم معاملات، امنیت، شیوه احراز هویت و … از مهم ترین پارامترهایی است که باید در نظر داشته باشید.
پس از انتخاب صرافی باید اقدام به ثبت نام و احراز هویت در آن کنید. پس از آنکه هویت شما تایید شد باید کیف پول آن را با ریال شارژ کنید و به سراغ ایجاد سفارش برای خرید بروید. توصیه می کنیم دارایی خود را در کیف پول شخصی قرار ندهید و حتما از کیف پول امن مانند تراست والت، لجرنانو اس، کوینومی، متاماسک و … برای انتقال دارایی استفاده کنید. برای فروش تتر نیز کافی است سفارش فروش آن را ثبت کنید تا تتر تبدیل به ریال شود و امکان برداشت آن را داشته باشید.

خرید تتر یا خرید دلار

دلار کاغذی چیست ؟

پس از آنکه به ارزیابی ویژگی های تتر پرداختیم نوبت به این می رسد که دلار را نیز بررسی کنیم تا به پاسخی برای سوال که ” خرید تتر یا دلار ؟ ” برسید. بسیاری از افراد با شنیدن نام دلار، به یاد واحد پول کشور امریکا می افتند. در حالی که واحد پول بسیاری از کشورها از جمله استرالیا، نیوزلند، کانادا و … نیز دلار می باشد. علامت اختصاری دلار ($) می باشد. متاسفانه به دلیل تحریم ها، قیمت دلار در کشور ایران بسیار بالاست و بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح می دهند به سراغ خرید و نگهداری تتر بروند. زیرا تتر دچار نوسانات زیادی نمی شوند و پشتوانه آن ها نیز دلار است.

از آنجایی که ارزهای کاغذی همانند دلار، نیاز به فضای زیادی برای نگهداری دارند اغلب افراد ترجیح می دهند تتر بخرند و آن را در یک کیف پول دیجیتالی ذخیره کنند. کیف پول ها در دو نوع سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارند که در مطلب قبل راجع به بهترین آن ها یعنی کیف پول تراست والت و کیف پول لجر نانو اس صحبت کردیم. از دیگر دلایل برتری تتر نسبت به دلار، حفظ امنیت آن است. دلارهای کاغذی بنا به علل مختلف از جمله سرقت، آتش سوزی، مفقودی و … از بین می روند که این امر نابودی سرمایه شما را به همراه دارد. اما هنگامی که دارایی خود را به شکل تتر درون کیف پول دیجیتالی نگه داری می کنید از این خطرات مصون خواهد ماند. اما فراموش نکنید که محافظت از رمز کیف پول دیجیتالی امر مهمی است. زیرا اگر به دست افراد غریبه بیفتد امکان سرقت دارایی شما توسط او فراهم خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *