راهنمای خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی
فهرست مطالب

راهنمای خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی

در راهنمای خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی اشاره ای به مراحل آن یعنی انتخاب صرافی رمز ارز، احراز هویت، شارژ حساب کاربری و .. می شود. این رمز ارز یکی از توکن های بازی axie محسوب می شود که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد تمایل به خرید و سرمایه گذاری بر روی آن پیدا کرده اند. برای آشنایی با راهنمای خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی با ما همراه باشید.

ارز اکسی اینفینیتی چیست ؟

اگر تاکنون در بازار ارز دیجیتال فعالیت کرده اید حتما اطلاعات لازم در خصوص راهنمای خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی را دارید. زیرا نحوه خرید و فروش تمام رمز ارزها با یکدیگر مشترک است. توجه داشته باشید که روش های مختلفی برای خرید و فروش وجود دارد اما معتبرترین و قابل اعتمادترین آن ها، عضویت و احراز هویت در صرافی رمز ارز می باشد. 

راهنمای خرید ارز اکسی اینفینیتی

این روش در هنگام خرید و فروش بیت کوین، خرید تتر و انواع ارز دیجیتال پیشنهاد می شود. اکسی اینفینیتی یکی از بازی های بلاکچینی به حساب می آید که گیمرها می توانند در آن هیولاهای کوچکی به نام اکسی را خریداری کرده و بزرگ کنند. آموزش دادن به هیولاها از دیگر مراحل این بازی به حساب می آید و در نهایت هیولاهایی که بزرگ شده اند با یکدیگر رقابت می کنند.

خرید ارز دیجیتال بدون کارمزد در صرافی رمز ارز افرا تتر

گیم یا بازی اکسی اینفینیتی بر بستر بلاکچین ساخته می شود و دارای دو توکن بومی به نام های اکسی (AXS) و اسموت لاو پوشن ( SLP ) می باشد. اما توکن اکسی کاربردی تر است و علاوه بر بازی، از آن در استیکینگ، حاکمیت شبکه، پرداخت ها، کسب پاداش و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد خرید و سرمایه گذاری آن را دارید باید با راهنمای خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی آشنا شوید.

انتخاب صرافی رمز ارز معتبر

اگر می خواهید خرید ارز دیجیتال اکسی را با ریال انجام دهید باید به سراغ صرافی های ایرانی بروید. اما اگر امکان معامله با تتر یا اتریوم را دارید می توانید از صرافی های خارجی کمک بگیرید. از آنجایی که فعالیت صرافی ها به شکل آنلاین است تمام مراحل عضویت، احراز هویت و خرید و فروش نیز به صورت آنلاین انجام می شود. در انتخاب صرافی رمز ارز پارامترهای مختلفی وجود دارد که می توان به سهولت در استفاده، حجم معاملات، میزان نقدینگی، قیمت لحظه ای، نظر کاربران و … اشاره کرد. در ادامه به سایر نکات مهم در خصوص انتخاب صرافی اشاره می کنیم.

  •  دسترسی : بهتر است صرافی هایی را انتخاب کنید که کشور شما را تحت پوشش خود دارند. در حال حاضر کشور ایران تحریم است و شهروندان ایرانی امکان فعالیت در بسیاری از پلتفرم های خارجی را ندارند. پس بجای استفاده از فیلترشکن و مشکلات احتمالی، یک صرافی ایرانی معتبر را انتخاب کنید. صرافی افراتتر به عنوان نخستین صرافی بدون کارمزد در ایران شناخته می شود که شما می توانید با خیال راحت در آن فعالیت کنید.
  •  رعایت قوانین بین المللی: در حال حاضر هیچ قانون واضح و شفافی از سوی دولت ایران برای فعالیت صرافی ها وضع نشده است. اما پیشنهاد می کنیم صرافی هایی را انتخاب کنید که از سرمایه شما در برابر حملات سایبری، هک و … محافظت می کند.
  • سهولت در استفاده: کسانی که به تازگی وارد بازار ارز دیجیتال می شوند با چالش های زیادی مواجه هستند. آسان بودن کاربری صرافی ها، مقداری از چالش های آن ها می کاهد. در حال حاضر اغلب کاربران تمایل دارند در فضایی فعالیت کنند که پیچیده و غیرقابل فهم نیست.
راهنمای فروش ارز اکسی اینفینیتی
 

عضویت و احراز هویت

گام بعدی در راهنمای خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی عضویت و احراز هویت در صرافی رمز ارز است. پس از آنکه با توجه به معیارهای فوق، یک پلتفرم مطمئن را پیدا کردید باید در آن عضو شوید تا امکان شارژ حساب کاربری و ثبت سفارش خرید یا فروش را داشته باشید. هر کدام از صرافی ها قوانین خاصی برای احراز هویت شما وضع کرده اند. 

به طور مثال برخی از آن ها عکس یا فیلم سلفی از شما می خواهند و برخی دیگر تصویر کارت، دست نوشته و … از شما طلب می کنند. با رعایت تمام قوانین موجود در این زمینه، احراز هویت شما انجام می شود و می توانید به سراغ مراحل بعدی بروید.

شارژ حساب کاربری و ثبت سفارش

بعد از آنکه احراز هویت شما با موفقیت انجام شد باید حساب کاربری تان را با استفاده از کارت بانکی شارژ کنید. یکی از مراحل احراز هویت در صرافی های ایرانی، معرفی شماره کارت بانکی و شماره شبا است. توجه داشته باشید که تمام این مشخصات باید به نام خودتان باشد. در غیر این صورت تایید نخواهد شد.

راهنمای خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی

بعد از آنکه حساب کاربری را شارژ کردید می توانید سفارش خرید یا فروش را در صرافی ثبت کنید. در حال حاضر تریدرهای ارز دیجیتال، با ثبت سفارش خرید قیمت پایین تر و ثبت سفارش فروش در قیمت بالاتر کسب سود می کند. این روش نوسان گیری نامیده می شود که در مطالب قبل به توضیح آن پرداختیم.

آیا ارز اکسی اینفینیتی برای سرمایه گذاری مناسب است؟

پس از آنکه به توضیح راهنمای خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی پرداختیم این سوال در ذهن برخی افراد ایجاد شده که آیا خرید این رمز ارز برای سرمایه گذاری بلندمدت مناسب است؟ در پاسخ باید بگوییم که بازی اکسی، یکی از بازی های قدرتمند شناخته می شود که مهم ترین پشتوانه آن تیم قوی، همکاری با کمپانی های مشهور از جمله سامسونگ، یوبی سافت و بایننس می باشد. از آنجایی که در حال حاضر بازار بازی های بلاکچینی بسیار داغ شده می توان گفت که خرید ارز اکسی اینفینیتی در بلند مدت به نفع شما خواهد بود.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *