رمز ارز متاورس چیست
فهرست مطالب

رمز ارز متاورس چیست و بهترین تکنولوژی های مورد استفاده در متاورس کدامند؟

بهترین تکنولوژی و رمز ارز متاورس چیست ؟ هنوز بسیاری از افراد با مفهوم متاورس آشنا نیستند و درک درستی از آن ندارند. متاورس به عنوان آینده اینترنت شناخته می شوند. آینده ای که در آن افراد می توانند یک زندگی مجازی داشته باشند، در آن شغل داشته باشند و کسب درآمد کنند. در دنیای متاورس می توان با یک تصویر جدید ظاهر شد و حتی دوستان دیجیتالی داشت.

 به خرید زمین پرداخت و با ساختن یا فروش آن ثروتمند شد! دنیای متاورس یک دنیای جذاب و هیجان انگیز است که در حال حاضر به طور کامل پیاده سازی نشده اما قطعا آینده ای درخشان در انتظار او خواهد بود. در این مطلب قصد داریم به بگوییم که متاورس و رمز ارز متاورس چیست ؟

رمز ارز متاورس چیست

رمز ارز متاورس چیست ؟

قبل از آنکه بگوییم که رمز ارز متاورس چیست باید اشاره ای به واژه متاورس داشته باشیم. متاورس چیست ؟ متا به معنای ” فراتر ” و ورس به معنای ” دنیا ” می باشد. پس واژه متاورس به معنای فرادنیایی یا فراجهانی است. متاورس نسل جدیدی از اینترنت است که دارای محیط های مجازی آنلاین می باشد که سه بعدی، پایدار و غیرمتمرکز است. در این محیط می توان سرمایه گذاری کرد، زمین خرید، بازی کرد و بسیاری از امور روزمره زندگی را انجام داد. اما فعالیت در متاورس نیاز به داشتن رمز ارزهای مرتبط با آن دارد.

در دنیای واقعی باید برای خرید یک قطعه زمین یا خانه، واحد پولی ریال یا دلار را پرداخت کنید. اما در بازی های متاورسی باید از ارزهایی مانند مانا کمک بگیرید. واحد پولی در متاورس با واحد پولی در زندگی واقعی متفاوت است. سوالی که در این بخش در ذهن خوانندگان به وجود می آید این است که بهترین رمز ارز متاورس چیست ؟ لازم به ذکر است افرادی که قصد سرمایه گذاری در این محیط را دارند باید ابتدا اطلاعات لازم را بدست آورند تا فریب افراد سودجو در این عرصه را نخورند.

اگر بخواهید به محیط های مجازی یا دنیای متاورس دسترسی داشته باشید باید از دستگاه های هوشمند مانند کنسول های بازی، هدست های واقعیت مجازی، گوشی تلفن هوشمند، لپ تاپ، عینک های AR استفاده کنید. در این محیط پیوندهای یکپارچه در فضای مجازی ایجاد می شود و افراد قادرند همان زندگی فیزیکی و واقعی را در دنیای مجازی نیز داشته باشند. منظور از سرمایه گذاری با رمز ارز متاورس چیست ؟ در دنیای متاورس یا فراجهانی، می توان از طریق پلتفرم های گوناگون اقدام به سرمایه گذاری، مبادله ارزهای دیجیتال و … کرد. طبق قراردادهای ارزی، کاربران اجازه دارند که مبادلات خود را بر روی بلاکچین های مربوطه انجام دهند.

خرید ارز دیجیتال بدون کارمزد در صرافی رمز ارز افرا تتر

معرفی رمز ارزهای متاورس

ارز دیجیتال مانا ( MANA )

همان طور که اشاره کردیم برای فعالیت در متاورس نیاز به رمز ارزهای مخصوص به آن دارید و نمی توانید از واحدهای رایج پولی مانند ریال، تومان، دلار و … استفاده کنید. ارز دیجیتال مانا که در مطالب قبل به معرفی آن پرداختیم یکی از مهم ترین ارزهای متاورسی به شمار می رود که از نظر قیمتی رشد زیادی را تجربه کرده است. این ارز از پتانسیل بالایی در خصوص فضای دیجیتال برخوردار می باشد و پیش بینی می کنیم که افزایش ارزش آن نیز همچنان ادامه داشته باشد.

ارز دیجیتال اکس ( AXS )

پس از ارز مانا، ارز اکس جزو پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال محسوب می شود که از نظر کاربران محبوبیت بسیار زیادی دارد. این ارز به عنوان یک بازی ارائه شده از اشتراکات زیادی با سایر رمز ارزها برخوردار است. شعار ارز دیجیتال اکس این است که بازی کن، درآمد زایی کن.

رمز ارز متاورس چیست

ارز دیجیتال سند ( SAND )

حتما تا به حال نام ارز دیجیتال سند باکس را شنیده اید. این ارز جزو قدیمی ترین ارزهای دیجیتال به شمار می رود که برای نخستین بار در سال 2011 به عنوان یک بازی موبایلی ساده معرفی شد. این بازی کاملا غیرمتمرکز است و بر روی بستر اتریوم ایجاد شده است. به دلیل رویکردی که در این پروژه شاهد هستیم توانسته به کمک فناوری بلاکچین یکی از موفق ترین و بهترین ارزهای دیجیتال در متاورس محسوب شود.

ارز دیجیتال بلاک ( BLOK )

منظور از BLOK رمز ارز متاورس چیست ؟ رمز ارز بلاک از طراحی گرافیکی بسیار زیبا و فوق العاده ای برخوردار است. کارشناسان و تحلیل گرانی که در این عرصه فعالیت می کنند انتظار دارند که ارزش این رمز ارز رشد زیادی را تجربه کند. جالب است بدانید که فضای گرافیکی آن یک آسمان خراش با 21 طبقه می باشد که هزاران فروشگاه با جزئیات کامل در آن نمایان است. دلیل 21 طبقه بودن این آسمان خراش، ارتباط مستقیمی با تعداد بیت کوین های قابل استخراج در جهان دارد.

ارز دیجیتال انجین کوین ( ENJ )

هدف از خلق رمز ارز انجین کوین، ایجاد توکن های غیر قابل تعویض می باشد. این رمز ارز جزو ارزهای متاورسی شناخته می شود که افراد می توانند از آن در محیط مجازی استفاده کنند. امکان ایجاد وب سایت ها و گروه های دلخواه، گفتگو میان کاربران و ایجاد فروشگاه های مجازی توسط این رمز ارز وجود دارد. افراد می توانند برای تهیه ارزهای مورد نظر، به صرافی رمز ارز مراجعه کنند. در صرافی رمز ارز می توان علاوه بر خرید بیت کوین، فروش بیت کوین، خرید تتر، استعلام قیمت تتر و … اقدام به تهیه تمام ارزهای دیجیتال نیز کنید.

رمز ارز متاورس چیست

کلام آخر !

در بخش قبل به مشهورترین رمز ارزهای متاورس اشاره کردیم. اما سایر رمز ارزهایی که در این حوزه کاربرد دارند شامل ” آم ام ایکس ” ، ” گالا” ، ” اطلس ” ، ” ایلوویوم” ، ” ای اف آی ” ، ” تی ال ام ” ، ” جی اچ اس تی” و ” دی جی ” می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *