شناسایی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری
فهرست مطالب

شناسایی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

قطعا، شناسایی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری به شما کمک می کند تا پول خود را صرف خرید رمز ارزهای ارزنده کنید. بازار ارز دیجیتال یک بازار پرنوسان است که اگر از دانش و اطلاعات کافی برخوردار نباشید دچار ضررهای مالی سنگینی خواهید شد. در این مطلب به شما کمک می کنیم تا راه های شناسایی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری را بدانید و بر اساس آن استراتژی های معاملاتی خود را پیاده سازی کنید.

شناسایی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

بهتر است قبل از آنکه به روش های شناسایی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری اشاره کنیم به یک موضوع مهم بپردازیم. در بازار کریپتو کارنسی هزاران رمز ارز وجود دارد که قطعا همه آن ها از ارزش مساوی برخوردار نیستند و اگر در انتخاب خود دچار اشتباه شوید سرمایه تان را از دست خواهید داد. در سال های گذشته برخی از رمز ارزها به دلیل سود زیادی که داده اند جزو محبوب ترین ارزها در بازار شناخته می شوند. به طور مثال خرید بیت کوین و خرید شیبا توانسته هزاران نفر از معامله گران را ثروتمند کند و به محبوب ترین و مشهورترین ارزها در بازار تبدیل شوند. اگر بتوانید شناسایی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری را به درستی انجام دهید شما هم جزو ثروتمندان آینده این بازار محسوب می شوید.

در حال حاضر سرمایه گذاری در ارز دیجیتال توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و معامله گران زیادی برای کسب سود به سراغ این بازار می روند. اگر شناخت درستی از بازار داشته باشید می توانید بهترین نقاط برای ورود یا خروج از معامله را تشخیص دهید و تراکنش های خود را بر آن مبنا انجام دهید. روش هایی که برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال وجود دارد بسیار متعدد هستند. این روش ها شامل دو نوع کوتاه مدت و بلند مدت می باشند که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایب خاص خود است. در مطالب گذشته به بررسی ای موضوع پرداختیم. برای سرمایه گذاری مطمئن لازم است با نکات سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا شوید.

خرید ارز دیجیتال بدون کارمزد در صرافی رمز ارز افرا تتر

بررسی وایت پیپر

هر کدام از ارزهایی که در بازار کریپتو کارنسی عرضه می شود باید از وایت پیپر مختص به خودش برخوردار باشد. شاید این سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد که منظور از وایت پیپر چیست ؟ وایت پیپر مقاله ای است که توسط تیم سازنده ارز دیجیتال منتشر می شود و در آن اهداف ساخت ارز مورد نظر ، سابقه تیم تولید کننده، نقشه راه رمز ارز و …. توضیح داده می شود. رمز ارزهایی که فاقد وایت پیپر هستند گزینه مناسبی برای خرید محسوب نمی شوند.

بررسی تیم توسعه دهنده

از دیگر روش هایی که به منظور شناسایی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری مورد استفاده قرار می گیرد این است که به سراغ بررسی تیم توسعه دهنده می روند. بهتر است رمز ارزی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید که اعضای تیم آن در پروژه های موفقی حضور داشته اند. به عبارتی بهتر باید بگوییم که رزومه آن ها قابل قبول باشد. به طور مثال اعضای تیم رمز ارزهایی مانند کاردانو، بیت کوین، اتریوم و … از سابقه بسیار خوبی برخوردار هستند و شما می توانید خرید آن ها را از صرافی رمز ارز انجام دهید و سپس برای هولد طولانی مدت به کیف پول شخصی خود منتقل کنید. امن ترین کیف پول ارز دیجیتال در جهان شامل تراست والت، کوینومی و … است.

شناسایی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

 

بررسی مارکت کپ رمز ارز

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در بازار ارز دیجیتال فعالیت می کنند قطعا با وب سایتی به نام کوین مارکت کپ آشنایی دارید. در این بازار لیستی از تمام رمز ارزهای موجود در بازار ارائه می شود و ویژگی های هر کدام مانند ارزش بازار، رتبه و … اعلام می شود. توصیه می کنیم قبل از خرید و سرمایه گذاری در یک رمز ارز، سری به وب سایت کوین مارکت کپ بزنید و موارد مختلف را درباره رمز ارز مورد نظر بررسی کنید. هر چه رمز ارز از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد به این معناست که سهم بالاتری از کل بازار در اختیار دارد و می تواند سود دهی شما را تا حد زیادی تضمین کند.

بررسی تکنیکالی و فاندامنتالی

در شناسایی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری باید اشاره ای به بررسی تکنیکال و فاندامنتال نیز داشته باشیم. تریدرها و افرادی که اقدام به معاملات کوتاه مدت می کنند تمایل بیشتری به تحلیل تکنیکال دارند. این تحلیل از روی نمودار قیمتی انجام می شود و می تواند نقاط ورود و خروج را به طور تقریبی نشان دهد. اما هولدرها یا سرمایه گذاران بلند مدت توجه بیشتری به تحلیل فاندامنتال دارند. در این تحلیل به سراغ بنیان یک رمز ارز می روند و آن را از نظر سابقه و پیشینه مورد ارزیابی قرار می دهند.

اگر یک رمز ارز مانند بیت کوین از نظر فاندامنتالی در موقعیت مناسبی باشد قطعا ارزش خرید خواهد داشت. در روزهای گذشته شاهد نوسانات زیادی در قیمت بیت کوین بودیم و بسیاری از معامله گران دست به فروش بیتکوین زدند. اما از آنجایی که این رمز ارز در طول زمان ارزش خود را نشان داده سرمایه گذاران نه تنها دست به فروش آن نمی زنند بلکه با خرید آن از صرافی رمز ارز و نگهداری طولانی مدت در کیف پول شخصی، کسب سود می کنند.

شناسایی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

معرفی چند رمز ارز برای سرمایه گذاری

بیت کوین

بیت کوین رمز ارز شماره 1 بازار است و سهم 40 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. بیت کوین یکی از بهترین رمز ارزها برای سرمایه گذاری بلند مدت به شمار می رود. لازم به ذکر است که اگر می خواهید اقدام به معاملات کوتاه مدت کنید باید در بازار صعودی به سراغ بیت کوین بروید.

اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم رتبه 2 را در بازار دارد و می توان آن را رقیبی برای بیت کوین دانست. ویژگی های این رمز ارز بسیار زیاد است که در مطالب گذشته به ذکر آن ها پرداختیم. در این بخش می توان به ارزش اتریوم از نظر فاندامنتالی اشاره کرد. پشتیبانی از قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز از مهم ترین ویژگی های ارز دیجیتال اتریوم است.

کاردانو

هدف از عرضه ارز دیجیتال کاردانو این بود که ایرادات شبکه اتریوم را مرتفع کند. به همین دلیل از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. ارز دیجیتال کاردانو را می توان نوعی بلاکچین یا پلتفرم غیر متمرکز دانست و هم اکنون گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری به شمار می رود. علاوه بر رمز ارزهای مذکور باید اشاره به خرید تتر نیز داشته باشیم. برخی از معامله گران با خرید استیبل کوین ها به دنبال کسب سود در بلند مدت هستند. قیمت تتر از قیمت دلار پیروی می کند و می تواند در بلندمدت سود خوبی را نصیب شما کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *