ارز اکسی اینفینیتی چیست
فهرست مطالب

ارز اکسی اینفینیتی چیست و چه آینده ای دارد؟

AXS یا ارز اکسی اینفینیتی چیست و چه آینده ای برای او متصور هستیم؟ ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی نوعی پلتفرم و بازی می باشد که مبتنی بر NFT است. این ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین اتریوم راه اندازی شده است و کاربران می توانند با بازی در پلتفرم اکسی اینفینیتی توکن های AXS را دریافت کنند. در این مطلب خواهیم گفت که ارز اکسی اینفینیتی چیست و راجع به آینده آن صحبت خواهیم کرد.

ارز اکسی اینفینیتی چیست

ارز اکسی اینفینیتی چیست ؟

قبل از آنکه بگوییم ارز اکسی اینفینیتی چیست باید اشاره ای به ارز axs داشته باشیم. ارز axs همان ارز اکسی اینفینیتی می باشد. کاربرانی که در پلتفرم اکسی اینفینیتی بازی می کنند توکن های axs را به عنوان پاداش دریافت می کنند. عرضه کل این توکن 270 میلیون می باشد که مقداری از آن برای فروش عمومی در نظر گرفته شده است و افراد می توانند با عضویت در صرافی رمز ارز افراتتر اقدام به خرید و فروش آن کنند.
از 270 میلیون توکن اکسی اینفینیتی مقداری به بازی اختصاص پیدا کرده و مقداری دیگر نیز در اختیار مشاوران Sky Mavis می باشد. اگر قصد خرید و نگهداری این رمز ارز را دارید می توانید از کیف پول های استاندارد که از این رمز ارز پشتیبانی می کنند استفاده کنید. در حال حاضر تعداد کیف پول های مورد نظر زیاد است. منشا ایده ساخت پلتفرم و بازی ارز اکسی اینفینیتی چیست ؟

خرید ارز دیجیتال بدون کارمزد در صرافی رمز ارز افرا تتر

ایده طراحی بازی ارز اکسی اینفینیتی

ساخت بازی مذکور بر مبنای یک ایده اولیه و استارتاپی به نام Sky Mavis بود. این ایده بعدها رشد کرد و اکنون از جایگاه مناسبی در میان بازی های پلتفرمی برخوردار است. همان طور که در بخش قبل اشاره شد توکن اصلی این بازی رمز ارز axs می باشد که بر مبنای استاندارد ERC-20 است. این پلتفرم در سال 2018 میلادی فعالیت خود را شروع کرد و ارائه توکن های بومی آن در سال 2020 انجام شد. بازی اکسی اینفینیتی توسط یک تیم طراحی شد اما مدیر عامل این تیم فردی به نام Trung Thanh Nguyen می باشد که تمام تصمیمات مرتبط با این پروژه توسط او گرفته می شود.

در بازی اکسی اینفینیتی کاربران باید به جنگ با هیولاها بپردازند و به نبرد خود با افرادی که در بازی حضور دارند ادامه دهند. اگر در این بازی پیروز شوند توکن هایی به نام توکن SLP دریافت می کنند. این توکن نیز همانند سایر توکن ها قابل معامله در صرافی رمز ارز می باشد و بر بستر اتریوم یا ERC-20 است. علاوه بر آن امکان دریافت توکن های بومی یا AXS نیز وجود دارد.

ارز اکسی اینفینیتی

رمز ارز اکسی اینفینیتی که یکی از انواع ارز دیجیتال است جزو رمز ارزهایی است که در سال جاری شاهد رشد چشمگیر قیمت آن بوده ایم. به همین دلیل از محبوبیت زیادی برخوردار است و بسیاری از سرمایه گذاران با خود فکر می کنند که آیا خرید این رمز ارز همچنان توجیه اقتصادی دارد؟ قطعا بازار ارز دیجیتال جزو بازارهای مالی پر نوسان شناخته می شود که عوامل زیادی بر آینده ارز اکسی اینفینیتی تاثیرگذار هستند. اما به طور کلی می توان با استفاده از تحلیل تکنیکال، نقاط حدودی برای ورود و خروج به یک معامله را بدست آورد. توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال به مطالب قبلی وب سایت ما مراجعه کنید.

امنیت ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی چگونه است؟

امنیت هر رمز ارز، به بلاکچینی بستگی دارد که بر روی آن راه اندازی شده است. از آنجایی که ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی بر بستر اتریوم می باشد امنیت آن با مکانسیم اجماع اثبات کار تضمین می شود. مکانیسم اثبات کار در اتریوم PoW نام دارد. تیم اکسی اینفینیتی قصد دارد در ابتدای سال 2021 میلادی توکن های NFT و توکن های درون بازی را از شبکه LOOM به سادچین مخصوص و سفارشی در اتریوم به نام Ronin منتقل کند. اگر بخواهیم راجع به Ronin صحبت کنیم باید بگوییم که یک زنجیره جانبی است که فقط برای ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی طراحی شده است. در سایت اکسی اینفینیتی تمام اطلاعات مذکور درج شده است.

ارز اکسی اینفینیتی چیست

بهترین شیوه خرید و فروش ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی

بهترین روش خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی چیست ؟ قطعا بهترین شیوه برای معامله این رمز ارز، عضویت در صرافی هاست. در سال های گذشته که تعداد صرافی های ایرانی بسیار کم بود اغلب افراد به سراغ صرافی های خارجی می رفتند. اما از زمانی که کشور ایران در لیست تحریم های ظالمانه قرار گرفته است ایرانیان نمی توانند در صرافی های خارجی معامله انجام دهند و اگر صرافی مذکور متوجه ایرانی بودن کاربرانش شود حساب آن ها را مسدود کرده و پول آن ها را بلوکه می کند. شما عزیزان می توانید راجع به صرافی های مختلف تحقیق کرده و یکی از بهترین آن ها را انتخاب کنید.

معیارهای مختلفی برای انتخاب یک صرافی رمز ارز وجود دارد که می توان به امنیت، حجم معاملات، میزان نقدینگی، نحوه احراز هویت و … اشاره کرد. برخی از صرافی ها به شما اجازه می دهند که بدون احراز هویت به انجام معامله در آن بپردازید. در حالی که این صرافی ها از نظر امنیت در جایگاه بسیار پایینی قرار دارند. اگر مراحل احراز هویت یک صرافی طولانی و زمان بر بود از عضویت در آن منصرف نشوید. زیرا ارزش آن را دارید که زمان کافی برای آن صرف کنید. صرافی افراتتر به عنوان نخستین صرافی بدون کارمزد در ایران راه اندازی شده که شما عزیزان می توانید به عضویت آن درآیید و تراکنش های خود را انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *