ارز دیجیتال سندباکس چیست
فهرست مطالب

ارز دیجیتال سندباکس چیست؟

ارز دیجیتال سندباکس چیست ؟ اگر در بازار ارز دیجیتال فعال هستید حتما تا کنون نام رمز ارزهای مختلف از جمله سند باکس را شنیده اید. اغلب کاربران با شنیدن نام این ارز دیجیتال به یاد بازی دیسنترالند می افتند. در این مطلب قصد داریم که بگوییم ارز دیجیتال سندباکس چیست و جوانب مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم. سندباکس توکن مورد نیاز برای انجام بازی دیسنترالند می باشد که بر بستر اتریوم راه اندازی شده است و بلاکچین مستقل ندارد. شما می توانید برای کسب سود اقدام به خرید و فروش این رمز ارز نیز کنید.

 

ارز دیجیتال سندباکس چیست

 

ارز دیجیتال سندباکس چیست ؟

قبل از آنکه بگوییم ارز دیجیتال سندباکس چیست باید به این نکته اشاره کنیم که این رمز ارز دارای بلاکچین مستقل نمی باشد و بر بستر اتریوم راه اندازی شده است. نام اختصاری ارز دیجیتال سندباکس SAND است که به عنوان یک دنیای مجازی به بازیکنان خود اجازه می دهد که بازی های مربوطه از جمله دیسنترالند را انجام دهند و در آن کسب درآمد کنند. منظور از سند باکس یک محیط امن و بسته است که پروژه های نرم افزاری تحت وب در آن اجرا می شوند. بدون آنکه توسعه دهنده یا برنامه نویس آسیبی به اطلاعات برسانند.
اگر بخواهیم بگوییم که منشاء ابداع ارز دیجیتال سندباکس چیست باید اشاره ای به آرتور مادرید و سباستین بروگت داشته باشیم. این دو فرد در رشته اقتصاد و سیستم های رایانه ای تحصیل کرده اند و برای نخستین بار توانستند پیوندی میان گیمینگ و بازار ارز دیجیتال به وجود آورند. این اتفاق در سال 2011 میلادی رخ داد.
جالب است بدانید که در سال 2018 میلادی سازمان FCA انگلستان به 11 شرکت که در حوزه بلاکچین فعالیت می کردند اجازه داد تا به سند باکس دسترسی پیدا کنند. در آن سال کویت، بحرین و امارات جزو نخستین کشورهایی بودند که از سندباکس استفاده کردند. همچنین هنگ کنگ نیز یک محیط آزمایشی برای رمز ارزها به وجود آورد.

خرید ارز دیجیتال بدون کارمزد در صرافی رمز ارز افرا تتر

مزایای ارز دیجیتال سندباکس

مزایای ارز دیجیتال سندباکس چیست ؟ امروزه صنعت گیمینگ یا بازی یکی از بزرگ ترین صنایع موجود در جهان است که نقدینگی بسیار زیادی دارد. علاوه بر آن می توان شاهد محبوبیت این صنعت نزد مردم نیز بود. گیم و بازی هیچ نوع گروه سنی نمی شناسد و به جرات می توان گفت که تمام مردم دنیا تمایل دارند بخشی از اوقات فراغت خود را به بازی اختصاص دهند. یکی از مزایا و وجه تمایز سند باکس با سایر ارزهای دیجیتال این است که با صنعت گیم و بازی گره خورده و تولیدکنندگان سندباکس بر این اعتقاد هستند که با ایجاد این پیوند می توانند تغییر بزرگی در دنیای ارز دیجیتال به وجود آورند. پلتفرم سند باکس به کاربران خود این امکان را می دهد تا سهمی در تولید بازی داشته باشند.
به عبارتی دیگر باید گفت که کاربران توانند با خرید زمین، ملک و … و کار کردن بر روی آن، اقدام به کسب درآمد یا فروش مجدد آن کنند. این موضوع همانند خرید و فروش ملک در دنیای واقعی است. این امر نشان دهنده نقش پررنگی است که کاربران در تولید بازی های گوناگون دارند. خرید و فروش های مختلف در این پلتفرم نیاز به توکن دارد و شما می توانید با استفاده از توکن سندباکس یک زندگی مجازی در این بازی داشته باشید.

ارز دیجیتال سندباکس چیست

نحوه خرید و نگهداری ارز سندباکس

پس از آنکه متوجه شدیم که ارز دیجیتال سندباکس چیست نوبت به این می رسد که به نحوه خرید و نگهداری توکن های آن اشاره کنیم. همان طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم یکی از کاربردهای این توکن، انجام بازی هایی نظیر دیسنترالند و سندباکس می باشد. اما شما می توانید برای کسب سود اقدام به خرید و فروش آن از طریق صرافی رمز ارز کنید. در صرافی رمز ارز می توانید علاوه بر خرید ارز دیجیتال سند باکس، اقدام به خرید بیت کوین، خرید تتر، فروش بیت کوین و … نیز کنید. صرافی های ارز دیجیتال به شما این امکان را می دهند که بتوانید قیمت تتر و سایر ارزها را به طور روزانه رصد کنید.
بهترین روش برای نگهداری ارز دیجیتال سندباکس انتقال آن به کیف پول است. تمام صرافی ها دارای کیف پول هستند اما توصیه می کنیم آن را در کیف پول شخصی نگهداری کنید تا دچار مشکلات و چالش های مربوطه نشوید. اگر مطالب قبلی وب سایت ما را در خصوص تفاوت کیف پول صرافی و کیف پول شخصی مطالعه کرده باشید به خوبی می دانید که کیف پول هایی نظیر تراست والت، کوینومی، متامسک و … جزو معتبرترین کیف پول ها محسوب می شود که تا کنون مشکلاتی امنیتی برای آن ها ایجاد نشده است.

ارز دیجیتال سندباکس چیست

امنیت ارز سندباکس

بسیاری از ارزهای دیجیتال دارای بلاکچین مشترک با سایر کوین ها هستند. به طور مثال مشهورترین بلاکچین ها شامل بیت کوین، اتریوم، اسمارت چین و … می باشند. ارز دیجیتال سند باکس بر روی بلاکچین اتریوم راه اندازی شده است که برای تایید تراکنش های مربوطه از روش اثبات سهام استفاده می کند. منظور از اثبات سهام این است که تایید هر کدام از تراکنش ها توسط دارندگان عمده ارز دیجیتال انجام می شود. اگر بخواهید از این روش در بلاکچین بیت کوین بهره بگیرید نیاز به دستگاه هایی به نام ماینر دارید. اما این موضوع در بستر اتریوم وجود ندارد.
هنگامی که قصد خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید توصیه می کنیم به سراغ منبعی به نام کوین مارکت کپ بروید. در این وب سایت می توان لیستی از هزاران ارز دیجیتال، سهم بازار، ارزش بازار، رتبه و … را مشاهده کرد. پروژه سند باکس نیز در این وب سایت قابل مشاهده است که هم اکنون ارزش بازار آن چیزی حدود 400 میلیون دلار می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *