ارز گراف چیست
فهرست مطالب

ارز گراف چیست

ارز گراف چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ گراف یکی از انواع ارز دیجیتال است که جزو پروژه های Web 3.0 به شمار می رود. در حال حاضر سرمایه گذاری بر روی چنین پروژه هایی سود خوبی به همراه دارد. در این مطلب علاوه بر آنکه خواهیم گفت که ارز گراف چیست به سایر جوانب آن یعنی آینده ارز گراف و راهنمای خرید و فروش آن نیز اشاره می کنیم. توصیه می کنیم قبل از سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال، ابتدا به شناخت کافی از آن برسید و تلاش کنید که سرمایه خود را بر روی رمز ارزهای مختلف تقسیم کنید. یک ضرب المثل معروف وجود دارد که می گویند هیچ گاه تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار نده!

ارز گراف چیست

 

 

ارز دیجیتال گراف

ارز گراف چیست و بر روی کدام شبکه فعالیت می کند؟ گراف جزو رمز ارزهایی محسوب می شود که بر روی بلاکچین اتریوم قرار دارد و کاربرد آن در حوزه دیفای و وب زیاد است. توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز با انتشار Api های متن باز این اجازه را به اپلیکیشن ها می دهند که با استفاده از ابزاری به نام GraphQL در بلاکچین به سرچ و جستجو بپردازند. در حال حاضر پروژه گراف به منظور شاخص سازی در Ethereum، POA و IPFS مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که توسعه دهندگان این رمز ارز، قصد دارند فعالیت خود را بر روی سایر شبکه ها نیز گسترش دهند.
ارز گراف همانند سایر رمز ارزها، امکان خرید و فروش در صرافی ها را دارد. شما می توانید با مقاصد مختلف از جمله ترید یا هولد به سراغ معامله آن بروید. قطعا بهترین زمان خرید ارز گراف زمانی است که نمودار قیمتی آن در کف می باشد. نه تنها خرید گراف بلکه خرید تمام رمز ارزها از جمله خرید تتر، خرید بیت کوین و … از طریق صرافی رمز ارز انجام می شود. بعد از عضویت در صرافی و احراز هویت می توانید علاوه بر خرید و فروش بیت کوین، اقدام به استعلام قیمت ارز دیجیتال از جمله قیمت تتر کنید. اگر بخواهیم اشاره ای به راهنمای خرید و فروش ارز گراف کنیم باید بگوییم که مراحل خرید آن همانند سایر ارزهای دیجیتال می باشد. ابتدا باید کیف پول خود را شارژ کنید و سفارش خرید خود را ثبت کنید.

برای فروش بیت کوین با ما در ارتباط باشید

تاریخچه ارز گراف چیست ؟

راجع به تاریخچه گراف باید بگوییم که این پروژه حدود 3 سال طول کشید. این پروژه در زمانی راه اندازی شد که بازار فعالیت در حوزه بلاکچین داغ بود. در آن سال ها افراد زیادی در این زمینه کار می کردند اما همه آن ها نتوانستند پروژه خود را با موفقیت به اتمام برسانند. پروژه گراف در راستای ایجاد و توسعه اینترنت Web 3.0 فعالیت می کرد. استراتژی بکار رفته در این پروژه به شکلی بود که ابتدا یک هاست را به وجود آوردن و سپس آن را در اختیار کاربران قرار دادند. با این شیوه توانستند قبل از غیرمتمرکز شدن کامل شبکه، نیازهایی که در آن حوزه وجود داشت را پاسخ بدهند. در ماه ژوئن 2020 شاهد رشد چشمگیر در پروژه های دیفای بودیم.

 

ارز گراف چیست

 

زبان برنامه نویسی پروژه گراف

زبان برنامه نویسی ارز گراف چیست ؟ در ابتدای شروع پروژه قرار بر این بود که زبان برنامه نویسی گراف GO باشد اما بعدها تصمیم گرفته شد که از زبان Rust برای آن استفاده شود. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که دلیل تغییر زبان چه بود؟ در پاسخ باید اشاره ای به قابل اعتمادتر بودن زبان Rust کنیم. در این زبان با مشکلاتی از جمله مدیریت حافظه در پروژه مواجه نیستیم. همچنین با این زبان می توان Rock solid های قابل تنظیم را به وجود آورد.

 

ویژگی های گراف چیست ؟

اگر تاکنون در بازار ارز دیجیتال فعالیت کرده باشید به خوبی می دانید که عوامل مهم در ارزشمند بودن یک پروژه، ویژگی های بارز آن است. از مهم ترین ویژگی های گراف می توان به زیرساخت های غیرمتمرکز آن اشاره کرد. در این پروژه از نمودار مخصوص GRT برای اطمینان از امنیت اقتصادی شبکه استفاده می شود. گراف توانسته یک لایه از داده ها را در بلاکچین به وجود آورد که شاخص گذارها با استفاده از آن قادر خواهند بود از نود گراف یا گره اتریوم بهره مند شوند. علاوه بر آن امکان استفاده از اپراتورهای نود از جمله Alchemy و Infura میسر خواهد بود. استاندارد ارز گراف چیست ؟ از آنجایی که این پروژه بر روی بلاکچین اتریوم قرار دارد از استاندارد ERC20 پیروی می کند و افراد می توانند از این توکن به منظور کسب درآمد نیز بهره بگیرند.

 

ارز گراف چیست

 

مزایای ارز دیجیتال گراف چیست ؟

تمرکز زدایی : قطعا مهم ترین ویژگی تمام ارزهای دیجیتال به جز تتر، غیرمتمرکز بودن آن هاست. گراف نیز جزو رمزارزهای غیرمتمرکز می باشد که بر بستر بلاکچین ساخته شده است. اگر مطالب قبلی وب سایت ما را مطالعه کرده باشید با دلیل متمرکز بودن ارز تتر آشنا خواهید شد.
حاکمیت غیرمتمرکز: منظور از حاکمیت غیرمتمرکز این است که پروتکل ارز گراف به شیوه ای طراحی شده که تمام کاربرهای شبکه در پروسه مدیریت و تصمیم گیری ها نقش موثری دارند. این موضوع در پروژه هایی همانند بیت کوین، اتریوم و … نیز صدق می کند.
امنیت بالا : یکی از ویژگی های ارز گراف، امنیت بالای آن است. همین عامل سبب شده تا کاربران اعتماد زیادی به این پروژه داشته باشند و با خیال راحت تری در آن سرمایه گذاری کنند.

 

 

کلام آخر !

در این مطلب تلاش کردیم تا به جوانب مختلف ارز گراف اشاره کنیم. پروژه هایی که زیرساخت آن قوی است و برنامه های زیادی برای آینده دارد گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب می شوند. ارز گراف نیز از این قاعده مستثنی نیست و تاکنون توانسته کاربران زیادی را جذب کند. در پروژ ارز گراف مراحلی وجود دارد که توسعه دهندگان با استفاده از آن می توانند برنامه هایی با سطوح بالاتر را به وجود بیاورند. به عبارتی دیگر روش های جدیدی برای تعامل با انسان در حوزه وب سه به وجود خواهد آمد که در نوع خود بی سابقه است. بدین صورت تمام افراد با استفاده از این قابلیت می توانند به اطلاعات مربوط به بلاک های دسترسی داشته باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *