راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال سندباکس
فهرست مطالب

راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال سندباکس

در این مطلب قصد داریم به راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال سندباکس بپردازیم. اما ارز دیجیتال سندباکس چیست و چرا جزو رمز ارزهای پرطرفدار در بازار شناخته می شود؟ دلیل محبوبیت سندباکس این است که جزو توکن های متاورسی شناخته می شود و این روزها بازی های متاورسی جایگاه ویژه ای نزد گیمرها پیدا کرده اند. اگر قصد سرمایه گذاری یا ترید دارید اما با راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال سندباکس آشنا نیستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال سندباکس

قبل از آنکه به راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال سندباکس بپردازیم باید اشاره ای مختصر به این رمز ارز داشته باشیم. قطعا تاکنون نام بازی های متاورسی را شنیده اید. این بازی ها که با دنیای بلاکچین گره خورده اند یک تکنولوژی جدید خلق کرده اند. شما با بازی های متاورسی می توانید همزمان به کسب درآمد بپردازید. این روزها بازی هایی همچون اکسی اینفینیتی، دیسنترالند و سندباکس بسیار شنیده می شود. هر کدام از این بازی ها دارای توکن های بومی هستند که معمولا به نام بازی نامگذاری می شوند. توکن بازی سندباکس نیز SAND نامیده می شود که تاثیر زیادی بر روند این بازی دارد.

راهنمای فروش ارز دیجیتال سندباکس

سندباکس یک توکن اتریومی است که بر بستر اتریوم راه اندازی شده و دارای استاندارد ERC-20 می باشد. فرقی نمی کند که شما هولدر هستید یا تریدر! بلکه مهم این است که راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال سندباکس برای همه کاربران یکسان است و ارتباطی به استراتژی معاملاتی آن ها ندارد. قبل از هر چیز باید به معرفی صرافی هایی بپردازیم که از این توکن پشتیبانی می کنند. همان طور که می دانید امنیت صرافی رمز ارز ایرانی بیشتر از صرافی خارجی است. زیرا خطر مسدود شدن حساب کاربری وجود ندارد. اما اغلب کاربران تمایل دارند ریسک معامله در صرافی های خارجی را به جان بخرند و توسط فیلترشکن های مختلف به عضویت آن ها درآیند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید ادامه مطلب می تواند برای شما مفید باشد. زیرا به معرفی مشهورترین صرافی های خارجی پرداخته ایم.

خرید ارز دیجیتال بدون کارمزد در صرافی رمز ارز افرا تتر

نحوه خرید ارز سندباکس از صرافی ها

در حال حاضر صرافی ها به دو صورت متمرکز و غیرمتمرکز فعالیت می کنند. البته دسته سومی نیز وجود دارند که ماهیت ترکیبی دارند. اما به طور کلی می توان گفت که صرافی های متمرکز و صرافی غیرمتمرکز بیشترین سهم را به خود اختصاص داده اند. راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال سندباکس در هر کدام از این صرافی ها با یکدیگر مشابه است و فقط تفاوت هایی وجود دارد که مختص به پلتفرم هاست.

در حال حاضر امکان فعالیت ایرانی ها در صرافی های خارجی وجود ندارد. زیرا ایران در لیست کشورهای تحریمی قرار گرفته است. اما بسیاری از کاربران ایرانی با خرید فیلترشکن با IP ثابت تلاش می کنند تا این صرافی ها را دور بزنند و در آن ها عضو شوند. پیشنهاد می کنیم این ریسک را انجام ندهید و به سراغ صرافی های ایرانی همچون افراتتر بروید. افراتتر اولین پلتفرم بدون کارمزد در کشور محسوب می شود که خدمات گوناگونی را به کاربران ارائه می دهد.

صرافی بایننس

بایننس جزو صرافی هایی شناخته می شود که از محیط کاربری پیچیده ای برخوردار است و کار کردن با آن برای افراد مبتدی گزینه مناسبی به شمار نمی رود. اما قطعا تمرین و تکرار می تواند این تسلط را در کاربر ایجاد کند. برای خرید و فروش ارز سندباکس باید ابتدا در صرافی بایننس ثبت نام کنید و وارد اکانت شخصی خود شوید. در صفحه نخست گزینه ای به نام Exchange وجود دارد که بعد از انتخاب آن باید به سراغ گزینه Basic بروید.

راهنمای خرید ارز دیجیتال سندباکس

معاملات در صرافی بایننس به صورت جفت ارز انجام می شود. به این معنا که اگر قصد خرید سندباکس را دارید باید آن را به عنوان ارز اول و اگر قصد فروش ارز سندباکس را دارید باید آن را به عنوان ارز دوم انتخاب کنید. یکی از ویژگی های بایننس این است که از جفت ارزهای متعددی پشتیبانی می کند.

در راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال سندباکس در صرافی بایننس باید به گزینه های متعدد آن برای معامله اشاره کنیم. این گزینه ها شامل مارکت، سفارش های محدود و استاپ لیمیت است. بعد از انتخاب گزینه مورد نظر باید میزان ارزی که قصد معامله آن را دارید مشخص کنید و در نهایت بر روی تایید کلیک کنید. توجه داشته باشید که بهتر است قبل از آغاز به فعالیت در صرافی رمز ارز ایرانی و خارجی، مقداری پول در حساب کاربری خود داشته باشید. در صرافی های ایرانی از ریال و در صرافی های خارجی از تتر استفاده کنید. قیمت تتر بر اساس قیمت دلار امریکا محاسبه می شود و نوعی استیبل کوین است.

صرافی کوکوین

محیط کاربری صرافی کوکوین علی رغم صرافی بایننس بسیار ساده است. به نحوی که کاربران مبتدی نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و سفارشات مورد نظر خود را ثبت کنند. صرافی کوکوین مشکل خاصی با کاربران ایرانی ندارد و احراز هویت در آن نیز ضروری نیست. پیشنهاد می کنیم اگر قصد فعالیت در صرافی های خارجی را دارید و احراز هویت در آن ها ضروری نیست به هیچ عنوان احراز هویت را انجام ندهید. زیرا قوانین صرافی ها روز به روز در حال تغییر می باشد.

راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال سندباکس در صرافی کوکوین به این صورت است که ابتدا حساب کاربری خود را با تتر شارژ کنید و آن را به کیف پول ارز دیجیتال خود متصل کنید. اکنون وارد Markets شوید و اقدام به انتخاب جفت ارز معاملاتی خود کنید. در بخش قبل به نحوه انتخاب جفت ارز اشاره کردیم. سپس باید مقدار خرید یا فروش رمز ارز را وارد کنید و تایید نهایی را انتخاب کنید. با همین روند ساده می توان انتظار داشت معاملات در صرافی کوکوین به راحتی انجام پذیرند. لازم به ذکر است که اگر جزو افراد حرفه ای هستید می توانید معاملات خود را چند روش از جمله اسپات، مارجین و فیوچر انجام دهید.

صرافی هات بیت

از دیگر صرافی های خارجی که مورد استقبال بی نظیر ایرانیان قرار گرفته و خرید و فروش ارز دیجیتال در آن آسان است، صرافی هات بیت می باشد. این صرافی هنوز قوانینی علیه ایرانیان تصویب نکرده و کاربران کشور ما می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی در آن فعالیت کنند.

راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال سندباکس

راجع به راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال سندباکس در این صرافی باید بگوییم که همانند سایر صرافی ها باید ابتدا حساب کاربری خود را در آن ایجاد کرده و آن را شارژ کنید. اکنون باید وارد صفحه اصلی شوید و گزینه Exchange را انتخاب کنید. اگر نگاهی به کادر سمت چپ صفحه بیندازید به خوبی لیست جفت ارزها را مشاهده خواهید کرد. جفت ارز معاملاتی خود را پیدا کنید و به سراغ گزینه خرید Buy یا فروش Sell بروید. لازم به ذکر است که صرافی هات بیت از روش های مختلف معاملاتی از جمله Trigger Order، Market و Limit Order پشتیبانی می کند.

آینده ارز دیجیتال سندباکس

اگر تمایل دارید با آینده ارز دیجیتال سندباکس آشنا شوید پیشنهاد می کنیم به مطالب قبلی وب سایت با همین عنوان مراجعه کنید. اما به طور خلاصه و مفید باید بگوییم که سندباکس جزو آن دسته از توکن هایی است که آینده ای روشن در انتظار او می باشد. زیرا نوعی توکن متاورسی است و دنیای متاورس اکنون در گام های ابتدایی خود قرار دارد. با پیشرفت این تکنولوژی شاهد ارزشمندتر شدن توکن های مربوطه خواهیم بود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *