زمان خرید اتریوم
فهرست مطالب

بهترین زمان خرید اتریوم چه زمانیست؟

انتخاب بهترین زمان خرید اتریوم ارتباط مستقیمی با استراتژی معاملاتی شما دارد. اتریوم یک سیستم آزاد و مبتنی بر بلاکچین است که از زبان برنامه نویسی، سیستم پرداخت مخصوص به خود و مرورگر اختصاصی برخوردار می باشد. این رمز ارز بعد از بیت کوین، دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار می باشد که افراد زیادی به سرمایه گذاری در آن علاقه مند هستند. اگر می خواهید بهترین زمان خرید اتریوم را تشخیص دهید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

زمان خرید اتریوم

اتریوم چیست ؟

بهتر است قبل از آنکه به زمان خرید اتریوم اشاره کنیم ابتدا تعریفی از این ارز دیجیتال داشته باشیم. اتریوم چیست؟ اتریوم یکی از کوین های بازار است که دارای شبکه بلاکچین مستقل می باشد. حتما می دانید کوین تفاوت زیادی با توکن دارد. کوین ها دارای بلاکچین مستقل هستند اما توکن ها بر روی سایر بلاکچین ها راه اندازی می شوند. اتریوم از محبوب ترین کوین ها و بلاکچین ها می باشد که بعد از بیت کوین در رتبه دوم بازار قرار دارد. تعیین بهترین زمان خرید اتریوم ارتباط مستقیمی با استراتژی معاملاتی شما دارد. زمان معامله کوین ها و توکن ها متفاوت از زمان معامله استیبل کوین هایی مانند تتر است. زیرا قیمت تتر نوسان زیادی ندارد.

استیبل کوین هایی مانند تتر گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری بلندمدت می باشد. اما ارز دیجیتال اتریوم، بیت کوین، کاردانو و … می توانند در مدت زمانی کوتاه نیز به شما سود بدهند. اما تعیین بهترین زمان خرید به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به طور مثال افرادی که ریسک گریز هستند اقدام به خرید و نگهداری طولانی مدت می کنند. معمولا نقاط حمایتی و مقاومتی برای آن ها اهمیتی ندارد و علاقه ای به خرید و فروش مداوم ندارند. اما اگر شما روحیه ریسک پذیر دارید نقاط حمایتی و مقاومتی را تشخیص می دهید و با خرید در قیمت های پایین و فروش آن در قیمت های بالا، سود خوبی نصیب خود می کنید.

خرید ارز دیجیتال اتریوم بدون کارمزد در افراتتر

اهمیت خرید اتریوم

اگر سری به وب سایت کوین مارکت کپ زده باشید به خوبی می دانید که اتریوم دومین ارز دیجیتال در بازار می باشد که بعد از بیت کوین جایگاه ویژه ای دارد. حرفه ای های بازار قبل از هر معامله ای، قطعا وب سایت کوین مارکت کپ را بررسی می کنند تا اطلاعات کوین یا توکن مورد نظرشان را بدست آورند. اتریوم همانند سایر رمز ارزها، تحت نظارت هیچ دولت، نهاد یا قانونی نیست. هنگامی که ویتالیک بوترین ( خالق اتریوم ) این ارز دیجیتال را خلق کرد این هدف را در سر می پروراند که اینترنت را غیرمتمرکز کند و از اتریوم برای ایجاد قراردادهای هوشمند استفاده کند. در واقع هر کدام از رمز ارزها با هدف خاصی طراحی شدند. به طور مثال بیت کوین تلاش دارد تا سیستم بانکداری آنلاین و پرداخت را تغییر دهد و واسطه ها را حذف کند.
قطعا رمز ارزهایی که هدف بزرگی دارند ارزش خرید خواهند داشت. تاریخچه اتریوم به سال 2013 میلادی برمی گردد. ویتالیک بوترین در این سال وایت پیپر اتریوم را ارائه کرد اما در سال 2014 آن را عمومی کرد و یک سال بعد بلاکچین آن را راه اندازی کرد. او در راه اندازی چنین رمز ارز بزرگی تنها نبود و افرادی مانند چارلز هاسکینسون، آنتونی دی لوریو و میهای الیسی در کنار او حضور داشتند.

بهترین زمان خرید اتریوم

سرمایه گذاری بلندمدت در ارز دیجیتال

افرادی که قصد سرمایه گذاری بلندمدت را دارند نباید حساسیت زیادی در زمان خرید اتریوم به خرج دهند. زیرا قرار است دارایی خود را به طور بلندمدت نگهداری کنند و قطعا از آن سود خواهند برد. اما بهتر است که قبل از انجام هر معامله آن را از تمام منظرها مورد بررسی قرار دهید. اگر یک ارز دیجیتال آینده درخشانی دارد نباید به نوسانات کوتاه مدت آن توجه نشان دهید.

برای هولدرها ( سرمایه گذاران بلندمدت) فرقی نمی کند که ارز دیجیتال را در چه قیمتی خریداری می کنند. جالب است بدانید که برخی از آن ها خرید خود را در اوج قیمت انجام می دهند. اما بهتر است از این شیوه دوری کنید. نگهداری ارز دیجیتال در طولانی مدت قطعا سود زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. اما توصیه می کنیم حدالامکان از ریسک های موجود در این مسیر بپرهیزید و اجازه دهید که قیمت در حد معقولی کاهش پیدا کند و سپس دست به خرید بزنید.

سرمایه گذاری کوتاه مدت و نوسان گیری

زمان خرید اتریوم برای افراد ریسک پذیر زمانی است که قیمت کاهش پیدا کرده و با قصد کسب سود در مدت زمان کوتاه، دست به معامله می زنند. این شیوه ترید کردن نیز نام دارد و به این افراد تریدر گفته می شود. برای تعیین بهترین زمان ترید باید نوسانات بازار را مدنظر قرار داشته باشید. اگر در بازار ارز دیجیتال فعالیت دارید قطعا می دانید که بیت کوین سهم بزرگی از آن دارد و قیمت ارز دیجیتال از قیمت بیت کوین پیروی می کند. با افت قیمت بیت کوین، شاهد ریزش قیمت سایر ارزها خواهیم بود. توجه به همین نکته می تواند بهترین زمان خرید اتریوم یا ترید را به شما نشان دهد.

زمان خرید اتریوم

استفاده از ارزش متوسط دلاری

پس از آنکه بهترین زمان خرید اتریوم برای هولدرها و تریدرها را مورد بررسی قرار دادیم نوبت به این می رسد که اشاره ای به ( ارزش متوسط دلاری ) نیز داشته باشیم. این تکنیک در تمام بازارهای مالی از جمله ارز دیجیتال، بورس و … کاربرد دارد. استفاده از این روش می تواند تاثیر نوسانات را بر دارایی شما کاهش دهد و به شما کمک می کند تا در بهترین زمان اقدام به انجام معامله کنید.

بدین منظور باید پروسه خرید را به بازه های زمانی مشخص تقسیم کنید. به طور مثال به جای آنکه 10 هزار دلار را در یک زمان معامله کنید آن را در بازه های هفتگی به ارزش 100 دلار تقسیم کنید و خرید خود را انجام دهید. اگر در این بازه زمانی، بازار دچار نوسان شد از متضرر شدن در امان خواهید ماند. معمولا این تکنیک در بازار نزولی کمک بیشتری به شما می کند. اگر بازار نزولی بود بهتر است که تمام دارایی خود یعنی 10 هزار دلار را در یک بازه زمانی خرید کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *