زمان خرید ارز اکسی اینفینیتی
فهرست مطالب

زمان خرید ارز اکسی اینفینیتی

قطعا نمی توان به زمان خرید ارز اکسی اینفینیتی به طور دقیق اشاره کرد. زیرا بازار ارز دیجیتال پرنوسان است و قیمت ها تحت تاثیر عوامل مختلف، کاهش و افزایش پیدا می کنند. اگر شما بتوانید به عنوان یک تریدر الگوهای قابل اطمینان را تشخیص دهید قطعا در انجام معاملات خود موفق تر عمل خواهید کرد. در این مطلب به بررسی زمان خرید ارز اکسی اینفینیتی در بازه های زمانی مختلف اشاره خواهیم کرد.

ارز اکسی اینفینیتی چیست ؟

اگر به دنبال تشخیص بهترین زمان خرید ارز اکسی اینفینیتی هستید باید ابتدا با این ارز آشنا شوید و سپس بر روی آن سرمایه گذاری کنید. متاسفانه یکی از اشتباهاتی که اغلب تریدرها و تازه واردین انجام می دهند این است که بدون شناخت یک رمز ارز، اقدام به خرید یا فروش آن می کنند. در حالی که پشتوانه، برنامه های پیش رو، رتبه در بازار و … همگی باید بر تصمیمات شما تاثیرگذار باشند.

بهترین زمان خرید ارز اکسی اینفینیتی

به طور معمول کسانی که بدون هیچ دانش و آگاهی دست به معامله می زنند در مدت زمانی کوتاه تمام سرمایه خود را از دست می دهند و سرخورده از بازار خارج می شوند. ارز اکسی اینفینیتی یکی از پروژه های موفق و قوی در دنیای کریپتو است که تاکنون توانسته علاوه بر رشد چشمگیر، نظر سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کند.

خرید ارز دیجیتال بدون کارمزد در صرافی رمز ارز افرا تتر

اکسی اینفینیتی یک بازی است که به شما در کسب درآمد دلاری کمک می کند. در مطلب قبل تحت عنوان ” راهنمای خرید و فروش ارز اکسی اینفینیتی ” به ساختار این بازی اشاره کردیم و گفتیم که کاربران می توانند با خرید هیولاهای کوچک و پرورش آن ها به رقابت با سایر کاربران بپردازند. آن ها در این مسیر نیاز به توکن هایی برای خرید لوازم مورد نیاز خواهند داشت. توکن بومی این بازی axie نام دارد که با همین نام در صرافی رمز ارز قابل خرید و فروش می باشد. طبق پیش بینی هایی که انجام شده نشان می دهد آینده ارز اکسی اینفینیتی بسیار روشن است. زیرا تیم توسعه دهنده آن به شدت بر گسترش این بازی متمرکز هستند.

بهترین زمان برای خرید توکن axie

اگر تاکنون در بازار ارز دیجیتال فعالیت کرده باشید به خوبی می دانید که نوسان جزو ذات لاینفک آن محسوب می شود. پس تشخیص بهترین زمان خرید ارز اکسی اینفینیتی بسیار مهم است. تریدرهای حرفه ای می گویند که خرید در کف قیمت و فروش آن در سقف قیمت، به کسب سود آن ها کمک می کند. سوالی که در این بخش مطرح می شود این است که چگونه می توان کف و سقف قیمتی را تشخیص داد؟ پاسخ تنها یک کلمه است : تحلیل تکنیکال !

در تحلیل تکنیکال ابزارهای متعددی وجود دارد که به نام اندیکاتور و اسیلاتور شناخته می شوند. هر کدام از آن ها در بازه های زمانی مختلف ( تایم فریم ) می تواند سیگنال خرید یا فروش به شما اعلام کند. برخی از افراد تصور می کنند که یادگیری تحلیل تکنیکال بسیار دشوار است. در حالی که این امر نیازمند اختصاص زمان می باشد. اگر بتوانید زمانی هر چند کوتاه را به یادگیری این تحلیل اختصاص دهید قطعا در معاملات خود موفق تر عمل خواهید کرد.

زمان خرید ارز اکسی

جالب است بدانید که بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که بهترین زمان خرید ارز اکسی اینفینیتی و سایر ارزهای دیجیتال، ساعات ابتدایی صبح است. در واقع قبل از باز شدن بازار سهام نیویورک می توانید معاملات خود را آغاز کنید. زیرا در طول روز قیمت ها با افزایش احتمالی همراه هستند. توجه داشته باشید که اگر تریدر هستید باید اخبار روزانه را به طور جدی پیگیری کنید. زیرا بسیاری از اخبار سیاسی، اقتصادی و حتی فرهنگی بر نوسانات بازار تاثیرگذار هستند.

بهترین زمان خرید ارز اکسی اینفینیتی در بازه های زمانی مختلف

در طول هفته

همان طور که می دانید بازار ارز دیجیتال یک بازار جهانی و بین المللی است و روزهای تعطیلی آن شامل شنبه و یکشنبه می باشد. پس آغاز هفته دوشنبه است که قیمت ها در پایین ترین سطح خود قرار دارند. بهتر است خرید خود را در این روز انجام دهید و با فرا رسیدن شنبه و یکشنبه، ارز دیجیتال را به فروش برسانید. زیرا تعطیل بودن بازار باعث نوسانات منفی در قیمت رمز ارزها می شود. این قاعده در خصوص ارز اکسی اینفینیتی نیز صدق می کند.

در طول ماه

بهترین زمان زمان خرید ارز اکسی اینفینیتی و سایر ارزهای دیجیتال روزهای انتهایی ماه است. زیرا قیمت ها در هفته نخست از ماه، افزایش پیدا می کنند. این موضوع در خصوص رمز ارزهای قدیمی که ثبات شبکه بالاتری دارند بیشتر صدق می کند. به طور مثال بیت کوین، اتریوم و کاردانو شامل این قاعده می شوند. اما نمی توان از تاثیرگذاری این قاعده بر سایر ارزهای دیجیتال نیز چشم پوشی کرد.

منظور از بازار خرسی و گاوی چیست؟

هنگامی که صحبت از خرید یا فروش ارز دیجیتال می کنیم، قدیمی های بازار با مفاهیمی مانند بازار خرسی و گاوی در ذهن خود مواجه می شوند. آن ها بر این باور هستند که بهترین زمان خرید ارز اکسی اینفینیتی و سایر ارزهای دیجیتال در بازار خرسی و بهترین زمان برای فروش در بازار گاوی می باشد.

زمان خرید ارز اکسی اینفینیتی

منظور از بازار خرسی زمانی است که قیمت ها روند نزولی دارند. در این شرایط باید منتظر بمانید تا قیمت ها هر چه بیشتر کاهش یابند و به کف خود نزدیک شوند. حرفه ای ها صبر می کنند تا بازار خرسی کاملا به پایان برسد و بازار گاوی با دو کندل صعودی آغاز شود و سپس وارد معامله می شوند.

منظور از بازار گاوی زمانی است که قیمت ها روند صعودی دارند. بهتر است در ابتدای بازار گاوی معاملات خود را انجام دهید و منتظر نمانید تا زمان زیادی از آن بگذرد. زیرا خرید در سقف قیمتی توصیه نمی شوند و احتمال معکوس شدن بازار به شدت وجود دارد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *