شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد
فهرست مطالب

شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد

در این مطلب به بررسی روش هایی برای شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد اشاره می کنیم. یکی از گلایه هایی که اغلب تریدرها دارند این است که نمی توانند یک ارز دیجیتال را قبل از پامپ شدن شناسایی کنند و در این حالت سود بالقوه زیادی را از دست می دهند. منظور از پامپ رشد ناگهانی قیمت و منظور از دامپ، کاهش ناگهانی آن می باشد. اگر شما هم جزو این دسته از تریدرها هستید و می خواهید به شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد بپردازید تا انتها با ما همراه باشید.

شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد

شناسایی ارزهای انفجاری

قبل از آنکه به شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد بپردازیم باید بگوییم که بازار ارز دیجیتال پر از رمز ارزهایی است که هر کدام از آن ها با قیمت های مختلفی عرضه شده اند. این بازار همانند تمام بازارهای مالی از جمله بورس، فارکس و … از نوسانات قیمتی برخوردار است. برخی از این نوسانات باعث ثروتمند شدن تریدرها و برخی دیگر از این نوسانات باعث از بین رفتن سرمایه آن ها می شود. بسیاری از تریدرها نمی توانند اقدام به شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد کنند و سود بالقوه زیادی را از دست می دهند. آن ها به دنبال روش هایی هستند که به کمک آن بتوانند بهترین رمز ارزها را شناسایی کرده و در آن ها سرمایه گذاری کنند تا سود بیشتری کسب کنند. اگر شما نتوانید از نوسانات قیمتی سود کنید نباید به ماندگاری خود در این بازار امیدوار باشید.
در مطالب گذشته ذکر کردیم که خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از طریق صرافی رمز ارز انجام می شود. نخستین صرافی بدون کارمزد در ایران، صرافی افراتتر می باشد که بعد از ثبت نام و عضویت در آن می توانید اقدام به خرید بیت کوین، خرید تتر، خرید اتریوم، خرید ترون و … کنید. در این صرافی طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال عرضه شده که امکان معامله هر کدام از آن ها در اختیار شما قرار دارد. همچنین می توانید به طور روزانه قیمت تتر و سایر استیبل کوین ها را چک کنید.

برای فروش بیت کوین با ما در ارتباط باشید

منظور از ارز دیجیتال مستعد رشد چیست ؟

ارزهای دیجیتالی که پتانسیل رشد بالایی دارند به نام ارزهای مستعد رشد شناخته می شوند. معیارهای زیادی برای شناسایی این رمز ارزها وجود دارد که می توان به پروژه ها، اهداف تیم توسعه دهنده، پشتوانه و … اشاره کرد. اغلب معامله گران تمایل دارند رمز ارزهایی را خریداری کنند که در مدت زمانی کوتاه، سودهای هنگفتی را نصیب آن ها می کنند. اما صرفا تمایل داشتن ضامن موفقیت آن ها نیست. مهم ترین اصل در بازار ارز دیجیتال چیست؟ قطعا مهم ترین اصل، یادگیری مداوم است. متاسفانه بخش عمده ای از تریدها زمانی را برای یادگیری صرف نمی کنند و با انتخاب تصادفی ارزهای دیجیتال، اقدام به خرید و فروش می کنند و در بسیاری از مواقع با ضررهای زیادی مواجه می شوند.
در خصوص شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد باید بگوییم رمز ارزهایی که بتوانند پروژه خود را به اهداف مدنظر برساند محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا می کند و زمینه برای رشد انفجاری آن فراهم می شود. افزایش تقاضا برای خرید و کاهش میزان عرضه، از مهم ترین عوامل رشد قیمتی محسوب می شود. این موضوع را می توانیم در خصوص پروژه شیبا اینو شاهد باشیم. این رمز ارز محبوب تا کنون دوبار توانسته تریدرهای خود میلیاردر کند و موفقیت چشمگیری در این زمینه کسب کند.

شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد

روش شناسایی ارز دیجیتال مستعد رشد

اگر تا سال های گذشته، بازار ارز دیجیتال صرفا به چند رمز ارز خلاصه می شد امروز وضعیت به طور کامل فرق کرده است. در حال حاضر بیش از چند هزار ارز دیجیتال در بازار وجود دارد که پیدا کردن و شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد کار بسیار دشواری خواهد بود. در این بخش به شما کمک می کنیم تا بتوانید با در نظر گرفتن معیارهای مهم، رمز ارزهای مورد نظر را پیدا کرده و بر روی آن سرمایه گذاری کنید.

بررسی پروژه

قبلا ذکر کردیم که یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ارز دیجیتال، اهداف تیم توسعه دهنده و عملکرد آن هاست. یکی از منابعی که به کمک آن می توانید به بررسی پروژه رمز ارز بپردازید سایت کوین مارکت کپ می باشد. این وب سایت به طور اختصاصی در زمینه آنالیز و تحلیل ارزهای دیجیتال فعالیت می کند.

تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال از ابزارهایی محسوب می شود که به شما در شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد کمک می کند. به کمک این ابزار امکان بررسی وضعیت قیمت رمز ارز مورد نظر وجود دارد و می توانید محدوده تقریبی برای ورود یا خروج از معامله را پیدا کنید. لازم به ذکر است که تحلیل تکنیکال نمی تواند محدوده دقیق قیمتی را نشان دهد اما افرادی که در این زمینه تجربه دارند می توانند به شما یاری کنند تا سود هنگفتی از بازار بدست آورید.

تحلیل فاندامنتال

تحلیل فاندامنتال یا تحلیل بنیادی به شما کمک می کند تا از ارزش واقعی رمز ارز مطلع شوید. برخی از ارزهای دیجیتال در قیمت پایینی معامله می شوند اما هنگامی که بنیاد آن را بررسی می کنید متوجه می شوید که ارزش آن بسیار بیشتر است و بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری محسوب می شود. تحلیل فاندامنتال کمک می کند تا بتوانید ارزهایی که بی دلیل در قیمت های بالا معامله می شوند را نیز شناسایی کنید و از سرمایه گذاری کردن در آن ها اجتناب کنید.
شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد

نکات مهم قبل از خرید ارزهای مستعد رشد

پس از آنکه با سه راهکار در زمینه پیدا کردن ارزهای دیجیتال مستعد رشد آشنا شدید نوبت به این می رسد که به نکات مهم قبل از خرید آن ها اشاره کنیم. توصیه می کنیم برای کسب سود زیاد در بازار، ریسک پذیر باشید. واقعیت این است که افراد ریسک گریز هیچ موفقیتی در بازار بدست نمی آورند و تمام فرصت ها را نیز از دست می دهند. بازار ارز دیجیتال یک بازار نوپا و تازه کار است و عمر آن حدود 1 دهه است. به همین دلیل نوسانات قیمتی در آن زیاد می باشد و این امر یک عامل مهم برای ایجاد فرصت های طلایی است. توصیه می کنیم یک استراتژی معاملاتی برای خود در نظر بگیرید و به آن پایبند باشید. در مطالب گذشته شما را با بهترین استراتژی های معاملاتی آشنا کردیم. کارشناسان معتقد هستند که بهتر است نیمی از سرمایه خود را به هولد کردن ارز دیجیتال و نیم دیگر را به ترید آن اختصاص دهید. همه تخم مرغ ها را در یک سبد قرار ندهید تا شانس شما برای کسب سود افزایش پیدا کند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *