خرید تتر برای تبدیل به وب مانی
فهرست مطالب

خرید تتر برای تبدیل به وب مانی

خرید تتر برای تبدیل به وب مانی باید ابتدا در سایت paypax ثبت نام و در آن اکانت ایجاد کنید. در این مطلب علاوه بر آنکه مراحل کامل خرید تتر برای تبدیل به وب مانی را بررسی خواهیم کرد به تعریفی از وب مانی و مزایای آن نیز می پردازیم. وب مانی نوعی سیستم نقل و انتقال مالی محسوب می شود که به طور بین المللی فعالیت می کند. این سیستم برای تمام افراد و کسب و کارهای اینترنتی در سرتاسر جهان، امکان دریافت و ارسال پول را فراهم کرده و می توان خدمات آن را شبیه به سیستم پی پال دانست.

وب مانی چیست؟

از آنجایی که اغلب افراد با وب مانی آشنا نیستند بهتر است قبل از پرداختن به نحوه خرید تتر برای تبدیل به وب مانی، شما را با این سیستم آشنا کنیم. وب مانی نوعی سیستم نقل و انتقال مالی است که فعالیت آن به شکل بین المللی می باشد. این سیستم در سال 1998 میلادی در روسیه تاسیس شد و جالب است بدانید که هم اکنون بیش از 40 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. علاوه بر تمام خدماتی که این سرویس ارائه می دهد می توان به سایر خدمات از جمله تبدیل دلار به تتر، تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر و … اشاره کرد.

تبدیل وب مانی به تتر

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید درآمد دلاری داشته باشید و یا هزینه کالا و خدمات را در پلتفرم ها و وب سایت های خارجی پرداخت کنید باید ابتدا حساب کاربری خارجی تان را شارژ کنید. روش دیگر این است که از فردی که در خارج از کشور حضور دارد پول دریافت کنید.

اما سیستم وب مانی به شما کمک می کند تا به راحتی از سرویس های بین المللی استفاده کنید و تحریم ها نتوانند خللی در کار شما ایجاد کنند. به عبارتی ساده تر می توان گفت که وب مانی برای تمام افراد و کسب و کارهای اینترنتی در سرتاسر جهان، امکان دریافت و ارسال پول را فراهم کرده و می توان خدمات آن را شبیه به سیستم پی پال دانست.

چرا خرید تتر برای تبدیل به وب مانی؟

دلیل خرید تتر برای تبدیل به وب مانی چیست ؟ چرا اغلب افراد ترجیح می دهند وب مانی را به تتر تبدیل کنند؟ اگر در بازار ارز دیجیتال فعالیت داشته باشید به خوبی می دانید که تتر همان دلار است و قیمت تتر با به طور موازی با دلار امریکا حرکت می کند. به همین دلیل اغلب افراد ترجیح می دهند وب مانی را به دلار تبدیل کرده و بعد از انتقال آن به صرافی یا کیف پول آن را به خرید بیت کوین یا خرید سایر ارزهای دیجیتال از طریق صرافی رمز ارز اختصاص دهند.

تتر را از افراتتر بدون کارمزد بخرید..

نحوه خرید تتر برای تبدیل به وب مانی

Paypax به عنوان یک سیستم پرداخت بین المللی شناخته می شود که دفتر مرکزی آن در کشور قبرس واقع شده است. این سیستم با بسیاری از حساب های الکترونیکی و سیستم های پرداخت آنلاین سازگار است و به همین دلیل می توان آن را جزو درگاه های پرداخت ارز دانست. از پرکاربردترین خدماتی که paypax ارائه می دهد تبدیل وبمانی به تتر است.

  •  ثبت نام در paypax : نخستین مرحله برای تبدیل وب مانی به دلار یا همان تتر این است که در سایت paypax ثبت نام کرده و اکانت ایجاد کنید
  • انتخاب تبدیل رمز ارزها : در این مرحله باید گزینه Exchange را انتخاب کنید و سپس بر روی Webmoney کلیک کنید.  در نوار اول باید وب مانی بر حسب دلار آمریکا و در نوار دوم تتر را انتخاب کنید. اکنون میزان دلار موجود در وب مانی و تتر را وارد کنید و گزینه Change را کلیک کنید.
  •  انتقال دلار وب مانی : اکنون باید آدرس حساب وب مانی Paypax را یادداشت کنید و لینک تراکنش و آدرب وب مانی را ثبت کنید و گزینه ADD را بزنید.
  •  برداشت موجودی: اگر نگاهی به منوی سمت چپ بیندازید با گزینه Wallet مواجه می شوید. آن را انتخاب کتید و با انتخاب Withdraw موجودی دلار خود را به تتر تبدیل کنید.
  •  انتقال تتر به کیف پول : اکنون نوبت به این می رسد که تترهای خود را به کیف پول منتقل کنید. بدین منظور باید از منوی پرداختی بر روی گزینه USDT ( تتر ) کلیک کنید و با وارد کردن آدرس کیف پول و تعداد تتر، گزینه send را انتخاب کنید.
وب مانی چیست

مزایای استفاده از خدمات وب مانی چیست؟

پس از آنکه به خرید تتر برای تبدیل به وب مانی پرداختیم نوبت به این می رسد که اشاره ای هر چند مختصر به مزایای استفاده از خدمات وب مانی داشته باشیم. بدون شک انتقال آنی پول یکی از مهم ترین مزایا و برتری های وب مانی محسوب می شود. واریزها و برداشت ها در این سیستم بسیار روان انجام می شود و پول مورد نظر خیلی سریع به حساب شما واریز خواهد شد. این سیستم از ارزهای زیاد از جمله دلار ، روبل، بیت کوین، یورو و …. پشتیبانی می کند.

احراز هویت با پیام کوتاه

برای ثبت نام و عضویت در وب مانی کافی است شماره تلفن خود را وارد کرده تا کد امنیتی برای شما از طریق پیام کوتاه ارسال شود. خوشبختانه عضویت در این سیستم برای ایرانی ها منعی ندارد و تحریم ها بر آن اثرگذار نبوده است.

پشتیبانی از پرداخت های جمعی

جالب است بدانید که یکی از ویژگی ها و مزایای وب مانی این است که اجازه پرداخت های جمعی را به شما می دهد. به این معنا که می توانید چندین پرداخت را به شکل همزمان و به صورت یک دسته انجام دهید.

ارائه صورت حساب ها

کاربران می توانند اطلاعات مورد نیاز درباره تراکنش ها را از طریق این سیستم دریافت کنند. به طور مثال اگر شما خرید تتر برای تبدیل به وب مانی را انجام دادید می توانید به اطلاعات این تراکنش دسترسی پیدا کنید.

اگر به اطلاعات بیشتری در خصوص تتر نیاز دارید پیشنهاد می کنیم مقاله با عنوان “تتر چیست” را مطالعه بفرمایید.

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *