کاربرد بیت کوین
فهرست مطالب

خرید بیت کوین چه کاربردی دارد؟

خرید بیت کوین چه کاربردی دارد؟ بسیاری از افراد در بازار ارز دیجیتال فعالیت می کنند اما همچنان با کاربرد بیت کوین آشنا نیستند. بیت کوین پادشاه ارزهای دیجیتال و البته نخستین رمز ارز می باشد که تا کنون توانسته جایگاه خود را حفظ کند. ارز دیجیتال نوعی دارایی محسوب می شود که قابل لمس و مشاهده نیست اما می تواند یک سرمایه گذاری عالی برای افراد باشد. در طول سال های اخیر، معامله گران زیادی با خرید و فروش بیت کوین توانستند به ثروت نجومی دست پیدا کنند. در این مطلب قصد داریم شما با کاربرد بیت کوین آشنا کنیم.

کاربرد بیت کوین

کاربرد بیت کوین

کاربرد بیت کوین چیست ؟ از زمانی که بازار ارز دیجیتال به وجود آمد تصور افراد از پول تغییر کرد. در سال های گذشته یعنی قبل از ابداع بازار ارز دیجیتال، سیستم بانکداری و اقتصادی به شکل دیگری بود که همچنان نیز ساختار خود را حفظ کرده است. در سیستم اقتصادی سنتی شاهد تاثیرگذاری قوانین، نهادهای دولتی و سیاست های هر کشور بودیم. در واقع ارز دیجیتال به منظور رفع این دخالت ها و غیرمتمرکز ساختن نظام اقتصادی ابداع شد و توانست بسیاری از محدودیت ها را از میان بردارد.

هم اکنون که در حال نگارش این مطلب هستیم بسیاری از افراد با ارز دیجیتال آشنا هستند و با خرید بیت کوین، فروش بیت کوین، تتر، اتریوم و … تلاش می کنند تا یک سرمایه گذاری مطمئن انجام دهند و به سود برسند. خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی رمز ارز انجام می شود. لازم به ذکر است که خرید و فروش بیت کوین فقط به منظور کسب سود نیست. در ادامه شما را با کاربرد بیت کوین آشنا خواهیم کرد.
ارز دیجیتال بیت کوین رمزگذاری شده و غیر متمرکز است و توسط دولت یا نهاد خاصی پشتیبانی نمی شود. تمام اطلاعات و داده های کاربران در بستری به نام بلاکچین ثبت، ذخیره و نگهداری می شود. این رمز ارز به عنوان محبوب ترین ارز دیجیتال در جهان شناخته می شود که ارزش دلاری آن نیز از سایر رمز ارزها بیشتر است.

برای خرید و فروش بیت کوین با ما در ارتباط باشید

ویژگی بیت کوین چیست ؟

یکی از مهم ترین ویژگی های بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ناشناس بودن افراد فعال در آن و ایجاد حریم خصوصی برای کاربران می باشد. شما به عنوان یک کاربر می توانید از بیت کوین در معاملات خود استفاده کنید اما هیچ نشانی از خود برجای نگذارید. برای انتقال بیت کوین به ولت های دیگر نیازی به هیچ مدرک شناسایی نمی باشد. برای نقل و انتقال بیت کوین نیازی به پرداخت مالیات نیست و در حال حاضر این موضوع در هیچ قانونی به تصویب نرسیده است.
اگر بخواهید پول سنتی را به حساب های بانکی واریز کنید زمان زیادی را باید منتظر بمانید تا تراکنش انجام شود. اما در واریز بیت کوین به کیف پول های دیگر سرعت زیادی وجود دارد و هیچ نیازی به منتظر ماندن طولانی نخواهد بود. این امر به دلیل عدم واسطه می باشد.
به جرات می توان گفت که لایه های امنیتی بیت کوین و شبکه بلاکچین به قدری قوی می باشد که هک کردن آن غیر ممکن خواهد بود. یکی از موضوعاتی که باعث سهولت در کاربرد بیت کوین می شود طراحی کیف پول های مختلف برای آن است. هم اکنون کیف پول هایی مانند کوینومی، متاماسک، تراست والت جزو معتبرترین کیف پول های موجود در جهان هستند که نه تنها از بیت کوین بلکه از سایر ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی می کنند. نحوه ارسال و دریافت رمز ارز به این کیف پول ها بسیار آسان می باشد.

کاربرد بیتکوین

مهم ترین کاربردهای بیت کوین کدامند؟

ابزاری برای پرداخت

همان طور که می دانید بیت کوین می تواند یک روش انتقال آسان و بدون دردسر پول باشد. به همین دلیل بسیاری از فروشگاه ها، رستوران ها، سینماها و … در کشورهای امریکایی و اروپایی اعلام کرده اند که مشتریان می توانند با پرداخت بیت کوین، از خدمات و محصولات ما استفاده کنند. متاسفانه در کشور ایران هنوز عده ای وجود دارند که با بیت کوین آشنا نیستند و نمی دانند که چه کاربردی دارد؟ اما می توان امیدوار بود که در سال های آینده این رمز ارز جایگاه خود را در کشور پیدا کند و قوانین شفاف و واضحی برای آن وضع شود.
برخی از کشورها به صراحت اعلام کرده اند که هیچ مشکلی با ارزهای دیجیتال ندارند و در حال قانون گذاری برای آن هستند. اما در برخی دیگر از کشورها همچون ایران قوانین شفاف نیست و افراد نمی توانند به راحتی از دستگاه های استخراج بیت کوین از جمله ماینر استفاده کنند.

سرمایه گذاری

اگر یک تحقیق جزئی در خصوص قیمت بیت کوین داشته باشید به خوبی متوجه می شوید که قیمت آن از روز ابتدایی تا امروز چندین میلیون برابر شده است و کاربرانی که از روزهای نخست این رمز ارز را خریداری کرده اند و تا امروز نگه داشته اند سود بسیار هنگفتی از آن برده اند. بیت کوین به دلیل جایگاه و اعتباری که میان سایر رمز ارزها را دارد گزینه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری می باشد اما نباید از سایر ارزهای دیجیتال نیز غافل شد. بیت کوین جزو رمز ارزهایی است که می توان آن را با هر ارز دیگری خرید و فروش کرد. اگر نگاهی به صرافی های ارز دیجیتال بیندازید به خوبی متوجه می شوید که بیت کوین دارای بیشترین درصد معاملات می باشد. اگر قصد سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال را دارید توصیه می کنیم مطالب قبلی وب سایت ما را مطالعه کنید تا با نکات سرمایه گذاری آشنا شوید.

کاربرد بیت کوین

کسب درآمد

شاید تصور کنید که معنای سرمایه گذاری و کسب سود مشترک است. در حالی که این دو موضوع در خصوص بیت کوین با یکدیگر متفاوت اند. روش هایی که برای سرمایه گذاری در بیت کوین پیشنهاد می شود خرید و فروش یا هولد کردن آن می باشد. قطعا این شیوه باعث کسب درآمد و سود شما خواهد شد. اما روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید به راحتی بیت کوین را استخراج کنید و درآمد ماهانه داشته باشید. در سال های گذشته از شیوه هایی مانند استخراج بیت کوین با کامپیوتر، استخراج بیت کوین با کارت گرافیک، استخراج بیت کوین با cpu و … انجام می شد. اما از زمانی که دستگاه های ماینر یا ASIC ابداع شدند اغلب افراد به سراغ آن رفتند. با داشتن این دستگاه می توانید به شبکه بلاکچین متصل شوید و بیت کوین دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *