آینده ارز ماتیک
فهرست مطالب

آینده ارز ماتیک چگونه است؟

قطعا آینده ارز ماتیک روشن است. زیرا توکن بومی شبکه پالیگان ( ماتیک ) به عنوان نسخه دوم اتریوم محسوب می شود که تلاش آن در راستای کاهش هزینه ها و افزایش سرعت تراکنش هاست. این روزها که هزینه گس اتریوم بسیار بالاست اغلب فعالان بازار آن را از دایره انتخاب خود خارج کرده اند. اما از زمانی که پروژه پالیگان راه اندازی شده می توان گفت که وضعیت هزینه ها و سرعت تراکنش ها در اتریوم بسیار بهتر شده و به همین دلیل می توان به آینده ارز ماتیک امیدوار بود.

ارز ماتیک چیست ؟

آینده ارز ماتیک به دلیل محبوبیت اتریوم، روشن است. شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که شبکه اتریوم و ارز ماتیک چه ارتباطی به یکدیگر دارند؟ همان طور که می دانید در شبکه اتریوم، کارمزدها گران و سرعت انجام تراکنش ها پایین است. برای رفع این ایراد، پروژه ای به نام پالیگان راه اندازی شده که تا حد زیادی توانسته هزینه ها را کاهش دهد و سرعت انجام تراکنش ها را در شبکه اتریوم بهبود ببخشد. ماتیک نام توکن بومی این پروژه محسوب می شود. شبکه پالیگان اهداف والا و بلندمدتی پیش روی خود دارد که تمام آن ها به طور کامل تحقق نیافته اند اما پیشرفت هایی که داشته شگفت انگیز بوده است.

خرید و فروش انواع ارز دیجیتال بدون کارمزد

پروژه پالیگان در ابتدا “Matic Network” نام داشت و پروژه ای مبتنی بر شبکه اتریوم بود. هدف اصلی آن رفع ایرادات موجود در شبکه اتریوم بود و هنوز هم این هدف را دنبال می کند. طراحی پروژه پالیگان به نحوی است که با تمام زیرساخت های اتریوم سازگاری و مطابقت دارد.

پیش بینی آینده ارز ماتیک

یکی دیگر از اهداف بزرگ پالیگان، ساخت شبکه های مستقل اما سازگار با اتریوم است و قصد دارد فضایی برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز خارج از زنجیره اتریوم ایجاد کند. این موضوع می تواند به تنهایی تضمین کننده آینده ارز ماتیک باشد و ارزش سرمایه گذاری خود را نشان دهد. اگر شما هم قصد سرمایه گذاری بر روی ماتیک را دارید می توانید به عضویت صرافی رمز ارز درآیید و از خدمات آن بهره مند شوید.

عامل تضمین کننده آینده ارز ماتیک چیست ؟

مهم ترین موضوعی که آینده ارز ماتیک و پروژه پالیگان را تضمین می کند ویژگی های منحصر به فرد و جذاب آن است. ارزشمندترین ویژگی، معماری و طراحی شبکه آن می باشد. تیم توسعه دهنده، شبکه پالیگان را در 4 لایه طراحی کرده اند. دولایه از آن برای امور جانبی طراحی شده و شما باید برای داشتن فعالیت های ارزی موفق، حتما در دو لایه ابتدای آن فعالیت داشته باشید.

دو لایه ابتدایی پالیگان به نام Network Layer و Execution Layer می باشند که در آن اقداماتی مانند تایید تراکنش، تایید بلاک و اجرای تراکنش های بلاکچین انجام می شود. لازم به ذکر است که دو لایه اختیاری آن که برای امور جانبی طراحی شده به نام لایه اتریوم و لایه امنیتی نامگذاری شده اند.

از دیگر مواردی که باعث تضمین آینده پروژه پالیگان و توکن بومی آن یعنی ماتیک می شود برتری آن نسبت به اتریوم است. همان طور که متوجه شده اید پالیگان نسخه سریع تر و ارزان تر اتریوم است و قادر است تراکنش های ارزی را از شبکه اصلی اتریوم به شبکه های جانبی منتقل کند. بر همین اساس می توان گفت که مشکل مقیاس پذیری اتریوم کاملا حل می شود و شاهد کاهش هزینه ها و افزایش سرعت خواهیم بود.

آینده ارز ماتیک چگونه است؟

دستیابی به اهدافی که پروژه پالیگان برای خود در نظر گرفته دشوار و چالش برانگیز است. اما خوشبختانه فناوری هایی که در این شبکه مورد استفاده قرار گرفته سبب شده تا احتمال بروز مشکلات به حداقل برسد. این فناوری ها شامل ZK-Rolluos و Proof of Stake هستند. ناگفته نماند که اهمیت فناوری NightFall نیز غیرقابل انکار است.

آینده ارز دیجیتال ماتیک در مقایسه با رقبا

در چند ماه اخیر پروژه پالیگان توانست به بیش از نیمی از اهداف خود برسد و آن ها را عملی کند. بر همین اساس کارشناسان و فعالان خبره بازار، معتقد هستند که آینده ارز ماتیک نسبت به رقبا امیدوارکننده و روشن است. متاسفانه هم اکنون که در حال نگارش این مطلب هستیم بازار ارز دیجیتال دچار نوسانات زیادی است و بسیاری از رمز ارزها، کاهش قیمت را تجربه کرده اند. قطعا با خروج بازار از این حالت، شاهد رکورد شکنی بسیاری از ارزهای دیجیتال همچون ماتیک خواهیم بود.

آینده ارز ماتیک

رویای پالیگان این است که یک جهان کاملا غیرمتمرکز ایجاد کند تا افراد بتوانند آزادانه ارزهای دیجیتال خود را در آن مبادله کنند. این پروژه تاکنون گام های بلند و موثری در رسیدن به این هدف برداشته است. این گام ها در آینده نیز برداشته خواهند شد و خدمات بسیار بیشتری به کاربران بازار ارائه داده خواهد شد.

نکات مهم راجع به آینده ارز ماتیک

  •  یکی از نکات مهمی که راجع به پروژه پالیگان و آینده ارز ماتیک وجود دارد این است که بسیاری از پروتکل های دیفای به پالیگان مهاجرت کرده اند. این امر به دلیل افزایش چشمگیر هزینه گس شبکه اتریوم بوده است. پروژه هایی که به پالیگان نقل مکان کرده اند شامل Aave ، Kyber Network، Filecoin می باشد.
  •  از دیگر نکاتی که آینده ارز دیجیتال ماتیک را روشن نشان می دهد این است که شرکت ها و موسسات سرمایه گذاری از آن استقبال ویژه ای کرده اند. جالب است بدانید طبق تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده نشان می دهد که بیش از نیمی از معاملات روزانه این شبکه، ارزشی بیش از 1 میلیون دلار دارند.
  •  در حال حاضر رتبه ارز ماتیک در بازار 14 است که رتبه ای خیره کننده می باشد. قطعا پیشرفت هایی که توسط تیم توسعه دهنده بر روی پروژه پالیگان انجام می شود بر بهبود رتبه آن تاثیرگذار خواهد بود.
5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *