ارز بت چیست
فهرست مطالب

ارز بت چیست

ارز بت چیست و هدف از خلق آن چه بود؟ بت یا BAT یکی از انواع ارز دیجیتال می باشد که به طور ویژه برای تبلیغات خلق شده است. واقعیت این است که امروزه تبلیغات آنلاین از کارایی بیشتری نسبت به تبلیغات سنتی برخوردار می باشند. اما افراد با چالش های زیادی در این زمینه مواجه هستند. به همین دلیل توکن بت به منظور ایجاد اصلاحات در این حوزه پدید آمد. توسعه دهندگان ارز دیجیتال بت توانسته اند راهکارهای مختلفی ارائه دهند که تا حد زیادی چالش های موجود در این عرصه را کاهش دهند. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که ارز بت چیست، چه آینده ای دارد و زمان خرید ارز بت چه وقت است؟

ارز بت چیست

برای خرید تتر با ما در ارتباط باشید

ارز bat

هدف از معرفی ارز بت چیست ؟ امروزه تبلیغات سنتی کارایی خود را از دست داده اند و افراد برای معرفی محصولات و خدمات خود و افزایش فروش، به سراغ تبلیغات اینترنتی رفته اند. اما تبلیغات اینترنتی از چالش ها و مشکلات زیادی برخوردارند. رمز ارز بت که برای مقاصد تبلیغاتی خلق شده به دنبال حذف واسطه ها از روند تبلیغات می باشد. ارز BAT به عنوان نخستین توکنی است که بدین منظور طراحی شده و لازم به ذکر است که بر بستر اتریوم می باشد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در حوزه تبلیغات آنلاین فعالیت می کنید به خوبی می دانید که میزان کلاهبرداری در این عرصه زیاد است و برخی از افراد سرمایه خود را در این راه از دست می دهند.
ارز دیجیتال بت آمده تا میزان کلاهبرداری ها را کاهش دهد و این امر نشان دهنده روشن بودن آینده ارز بت است. زیرا عرصه تبلیغات یک عرصه پیشرونده است و روز به روز تغییر و تحولات زیادی را تجربه می کند. خرید و فروش توکن بت همانند سایر ارزهای دیجیتال از طریق صرافی رمز ارز انجام می شود. شما عزیزان می توانید بعد از تشخیص بهترین زمان خرید ارز بت، به سراغ صرافی بروید و همان مراحلی را که برای خرید بیت کوین، خرید تتر و … طی می کنید پشت سر بگذارید. نه تنها خرید رمز ارز، بلکه فروش آن ها نیز در همین بستر امکان پذیر است. در حال حاضر افراد زیادی وجود دارند که با خرید و فروش بیت کوین و سایر رمز ارزها، سود خوبی بدست می آورند. در صرافی ها می توان آخرین قیمت استیبل کوین ها از جمله قیمت تتر را نیز رصد کرد.

ارز بت چیست

ارز بت به دنبال حل چه مشکلاتی است؟

پس از آنکه به معرفی و راهنمای خرید و فروش ارز بت پرداختیم نوبت به این می رسد که اشاره ای به مشکلات موجود در عرصه تبلیغات آنلاین داشته باشیم که ارز بت به دنبال رفع آن هاست. این مشکلات تاکنون توانسته افراد زیادی را دچار دردسر کند. به طور مثال تبلیغات و ردیاب ها به طور سالانه هزینه ای بالغ بر 23 دلار به کاربران تحمیل می کند. کاربران برای آنکه بتوانند تبلیغات را در صفحه نمایش تلفن همراه خود مشاهده کنند باید حداقل 5 ثانیه زمان تلف کنند. این موضوع می تواند تا 21% از عمر باتری های تلفن همراه در طول زمان بکاهد. جالب است بدانید که ردیاب های موجود در سایت های مختلف تبلیغاتی، باعث نقض حریم شخصی کاربران می شوند. علاوه بر آن می توان به کاهش 66 درصدی درآمد ناشران نیز اشاره کرد.

تاریخچه ارز بت چیست ؟

توکن بت قدمت و پیشینه زیادی ندارد و می توان آن را جزو توکن های جدید دانست. این توکن در ماه مارس سال 2017 میلادی معرفی شد و افرادی به نام برندان آیچ و برایان باندی خالق آن بودند. در سال 2015 یک شرکت نرم افزاری به نام Brave تاسیس شد که مدیر عامل آن برندان آیچ بود. این فرد قبل از آنکه به سراغ طراحی و معرفی ارز بت برود به عنوان مدیر ارشد شرکت موزیلا نیز فعالیت می کرد و در سال 2004 نقش مهمی در راه اندازی موزیلا فایرفاکس داشت. واقعیت این است که اگر هوشمندی برندان آیچ نبود موزیلا فایرفاکس نمی توانست به عنوان یکی از مشهورترین مرورگرهای جهان به فعالیت خود ادامه دهد.

مرورگر بریو (Brave)

تیم توسعه دهنده ای که بر روی ارز بت فعالیت می کرد به سراغ طراحی یک مرورگر رفت. این مرورگر Brave نام داشت که جزو مرورگرهای متن باز و اپن سورس طبقه بندی می شد. مرورگر Brave قادر به حفظ حریم شخصی کاربران است و هدف آن این است که بتواند یک تجربه تبلیغاتی موثر را برای کاربران، آگهی دهندگان و ناشران ایجاد کند. تبلیغات در این مرورگر به اشکال مختلف از جمله ویدئویی، بنری و … می باشد که به طور خودکار پخش می شوند. این تبلیغات رایگان نیستند و هزینه آن انرژی و زمانی است که برای مشاهده آن صرف می کنید.

ارز بت چیست

آینده رمز ارز بت چیست ؟

بر اساس توصیفاتی که راجع به ارز دیجیتال بت بیان کردیم می توان به آینده روشن آن امیدوار بود. قطعا چالش هایی برای این رمز ارز متصور هستیم اما تیم توسعه دهنده در تلاش برای رفع آن ها خواهند بود. مرورگر Brave تاکنون توانسته با دو ابر کمپانی به نام گوگل و فیسبوک به رقابت بپردازد و حجم تبلیغات خود را افزایش دهد. همچنین مرورگرهای کروم و سفاری نیز کاربران میلیونی دارند اما کاربران مرورگر Brave از آن ها بیشتر است. همچنان امیدواریم که این مرورگر بتواند کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند. با افزایش تعداد کاربران، تماشای تبلیغات و انجام معاملات، شاهد افزایش قیمت ارز دیجیتال بت نیز خواهیم بود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *