بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه
فهرست مطالب

بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه

افرادی به سراغ انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه می روند که از استراتژی Day Trading تبعیت می کنند. در این استراتژی، معاملات به طور روزانه انجام می شود. این افراد سودهای کوچک اما متوالی کسب می کنند و اگر بخواهیم مجموع سود آن ها را در بازه زمانی یک ماه بسنجیم با سود چشمگیری مواجه می شویم. معامله گرانی که از استراتژی Day Trading پیروی می کنند باید از دانش، تجربه و سرمایه خوبی برخوردار باشند تا در بازار ارز دیجیتال به موفقیت برسند. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه آشنا کنیم.

بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه

ترید روزانه ارز دیجیتال چیست؟

ترید روزانه ارز دیجیتال چیست؟ قبل از آنکه به معرفی بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه بپردازیم شما را با مفهوم ترید روزانه یا Day Trading آشنا می کنیم. Day Trading نوعی استراتژی معاملاتی است که افراد به دنبال رمز ارزها و موقعیت های مناسب برای کسب سود هستند. همان طور که از نام این استراتژی پیداست خرید و فروش در بازه زمانی یک روزه انجام می شود و اغلب معاملات با سودهای کوچک و جزئی بسته می شوند. کسانی که دی تریدر هستند باید از دانش و تجربه کافی برخوردار باشند تا بتوانند موقعیت های مناسب را پیدا کنند. مهم ترین ابزار آن ها نمودار تحلیل تکنیکال می باشد. مشاهده نمودار تکنیکال در صرافی رمز ارز و سایر منابع امکان پذیر می باشد. در ادامه با بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه آشنا خواهیم شد.
نخستین گام برای ورود به استراتژی ترید روزانه، انتخاب رمز ارزهایی است که نوسان خوبی دارند تا بتوانند از تغییر قیمت آن ها کسب سود کنند. برخی از افراد به سراغ استیبل کوین هایی مانند تتر می روند. قیمت تتر ثابت است اما در صرافی های مختلف شاهد تفاوت در قیمت آن هستیم. به همین دلیل آربیتراژ گزینه مناسبی برای خرید تتر و فروش آن محسوب می شود. اما برخی دیگر به سراغ خرید بیت کوین، فروش بیت کوین، خرید اتریوم، خرید شیبا و … می روند و از نوسان قیمت آن ها بهره مند می شوند. ترید روزانه ریسک بیشتری نسبت به سرمایه گذاری های بلندمدت دارد و تریدرها با فشار روانی و استرس های بیشتری مواجه هستند.

برای فروش بیت کوین با ما در ارتباط باشید

بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه

بیت کوین

به جرات می توان گفت که تمام فعالان بازار ارز دیجیتال نام بیت کوین را شنیده اند و حداقل یکبار دست به معامله آن زده اند. بیت کوین از محبوبیت بسیار زیادی نزد معامله گران برخوردار است. این رمز ارز دارای تمام ویژگی های لازم برای ترید روزانه می باشد. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که فاکتورهای موثر در انتخاب رمز ارز برای ترید روزانه چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که اگر یک ارز دیجیتال دارای حجم معاملات بالا، نقدینگی بالا، نوسان قیمت نرمال، در دسترس بودن خریدار و فروشنده و … باشد یک گزینه مناسب برای ترید روزانه خواهد بود. خرید و فروش بیت کوین در تمام صرافی های رمز ارز ایرانی و خارجی امکان پذیر است. کارمزدی که در هر کدام از صرافی ها دریافت می شود با دیگری متفاوت است. اگر به دنبال یک صرافی بدون کارمزد هستید توصیه ما صرافی افراتتر است. افراتتر نخستین صرافی بدون کارمزد در ایران محسوب می شود که به شما کمک می کند تا سود بیشتری از معاملات خود ببرید.

اتریوم

اتریوم بزرگ ترین ارز دیجیتال بعد از بیت کوین می باشد و می توان آن را بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه دانست. این ارز دیجیتال دارای بلاکچین مستقل می باشد که بسیاری از توکن ها بر بستر آن راه اندازی شده اند. اگر با تفاوت کوین و توکن آشنا نیستید توصیه می کنیم به مطالب قبلی وب سایت ما تحت همین عنوان مراجعه کنید. نوسانات قیمت، حجم معاملات و نقدینگی اتریوم سبب شده تا یکی از نخستین انتخاب های تریدرها برای کسب سود روزانه باشد. این آمار در سال 2022 منتشر شده و نشان می دهد که اتریوم نه تنها یکی از محبوب ترین دارایی های دیجیتال محسوب می شود بلکه توجه تریدرها و هولدرها را نیز به خود جلب کرده است.
بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه

ریپل

بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه، ریپل است. اگر بخواهیم ارز دیجیتال رپیل و بیت کوین را از نظر میزان مصرف انرژی و سرعت با یکدیگر مقایسه کنیم کفه ترازوی ریپل سنگین تر خواهد بود و امتیاز بیشتری از این جهت کسب می کند. ارز ریپل برای افرادی مناسب است که بودجه کمی دارند. چون قیمت ریپل بسیار کمتر از بیت کوین و اتریوم است و هزینه تراکنش های آن نیز کمتر است. حجم معاملات، نوسان و نقدینگی آن مناسب است.

دوج کوین

اگر به دنبال بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه هستید توصیه می کنیم دوج کوین را نیز بررسی کنید. دوج کوین در سال 2021 نوسان 9530 درصدی را تجربه کرد و همین افزایش شدید قیمت باعث جلب توجه تریدرها و هولدرها شد. نوسان مذکور سبب شد که دوج کوین در سایت کوین مارکت کپ، در رتبه 6 قرار بگیرد. شاید افزایش یا کاهش شدید قیمت یک ارز دیجیتال در بازه زمانی کوتاه امری خوشایند نباشد اما تریدرهای روزانه از این موقعیت کسب سود می کنند.

بهترین ارز دیجیتال برای ترید روزانه

شیبا اینو

شیبا اینو همانند دوج کوین یک میم کوین است که از محبوبیت بسیار زیادی در بازار ارز دیجیتال برخوردار است. این رمز ارز در سال گذشته نوسانات بسیار زیادی را تجربه کرد و توانست در مدت زمانی کوتاه دوج کوین را نیز کنار بزند و در لیست ارزهای دیجیتال برتر قرار بگیرد. هزینه تراکنش های شیبا اینو همانند دوج کوین پایین است و نوسانات قیمتی آن فرصت های زیادی را در اختیار تریدرهای روزانه قرار خواهد داد.
5/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *