راهنمای خرید و فروش اتریوم
فهرست مطالب

صفر تا صد راهنمای خرید و فروش اتریوم

با ارائه راهنمای خرید و فروش اتریوم به شما کمک می کنیم تا مراحل خرید و بهترین شیوه معامله را بیاموزید و در راستای سرمایه گذاری و کسب سود از آن بهره بگیرید. اتریوم بعد از بیت کوین یکی از برترین رمز ارزهای موجود در بازار می باشد که تاکنون توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. به همین دلیل این مطلب را به راهنمای خرید و فروش اتریوم اختصاص داده ایم.

راهنمای خرید و فروش اتریوم

خرید اتریوم

مهم ترین نکته ای که راهنمای خرید و فروش اتریوم به آن اشاره می کنیم مراحل خرید است. شما به عنوان یک معامله گر باید ابتدا یک کیف پول دیجیتالی مناسب را برای نگهداری ارز دیجیتال اتریوم تهیه کنید. در حال حاضر تمام کیف پول ها از این ارز پشتیبانی می کنند. اما بهتر است به سراغ کیف پول های معتبر مانند تراست والت، متاماسک، کوینومی و … بروید. این کیف پول ها از امنیت کافی برخوردار هستند و اگر بخواهید دارایی خود را به شکل بلندمدت در آن نگهداری کنید هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. متاسفانه هنوز معامله گرانی وجود دارند که دارایی خود را در کیف پول صرافی نگهداری می کنند. در مطالب گذشته مقایسه کیف پول صرافی و کیف پول شخصی را انجام دادیم و تاکید کردیم که اگر قصد هولد کردن دارید حتما از کیف پول های شخصی استفاده کنید.

پس از آنکه کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کردید باید به سراغ انتخاب یک صرافی رمز ارز معتبر بروید. همان طور که می دانید ایرانی ها نمی توانند به راحتی در صرافی های خارجی همانند بایننس فعالیت کنند. زیرا کشور ایران در لیست تحریم ها قرار گرفته و اگر یک صرافی متوجه شود که شما ایرانی هستید به سرعت حساب کاربریتان را مسدود کرده و دارایی تان از بین می رود. به همین علت تعداد صرافی های ایرانی روز به روز در حال اضافه شدن هستند و هر کدام از آن ها دارای درجه ای از امنیت می باشند. ایجاد حساب کاربری در صرافی های امن، به احراز هویت نیاز دارد. اگر به سراغ یک صرافی رفتید که به شما اجازه داد بدون احراز هویت و فقط با یک ایمیل ساده خرید اتریوم را آغاز کنید از فعالیت در آن اجتناب کنید. این صرافی ها امنیت کافی ندارند.

خرید ارز دیجیتال اتریوم بدون کارمزد در افراتتر

ارز دیجیتال اتریوم

قبل از اینکه به راهنمایی در خصوص خرید و فروش اتریوم بپردازیم، بهتر است جواب سوال اتریوم چیست را بدهیم. اگر نگاهی به سایت کوین مارکت کپ بیندازید به خوبی متوجه می شوید که ارز دیجیتال اتریوم بعد از بیت کوین در رتبه دوم قرار گرفته است و از جایگاه ویژه ای در میان سایر رمز ارزها برخوردار می باشد. اغلب افرادی که خرید بیت کوین را برای سرمایه گذاری انجام می دهند به سراغ خرید اتریوم نیز می روند. برخی از افراد که تریدر هستند بعد از کسب سود ناچیز اقدام به فروش اتریوم می کنند. نحوه فروش اتریوم نیز همانند شیوه خرید آن می باشد و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. اما افرادی که هولدر هستند و دارایی خود را به شکل بلند مدت نگهداری می کنند اتریوم را در کیف پول منتقل کرده و ممکن است چند سال منتظر بمانند تا سود مورد نظر را از آن کسب کنند.

راهنمای خرید اتریوم

روش های خرید و فروش اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم جزو دارایی های پلتفرمی محسوب می شود که از ویژگی های آن می توان به امکان عقد قراردادهای هوشمند اشاره کرد. این دارایی به شکل فیزیکی قابل لمس نیست. در ادامه به روش های مختلف و راهنمای خرید و فروش اتریوم خواهیم پرداخت.

روش مستقیم

افرادی که قصد و فروش اتریوم را دارند به سایت های محلی مراجعه می کنند و سفارش خرید یا فروش خود را در آن ثبت می کنند. سپس افرادی که شرایط مورد نظر را برای انجام معامله دارند قرار ملاقات حضوری می گذارند و انتقال یا پرداخت را انجام می دهند. این روش مستقیم می باشد و هیچ واسطه ای برای خرید یا فروش اتریوم وجود ندارد.

صرافی رمز ارز

صرافی رمز ارز همانند یک واسطه میان خریدار و فروشنده عمل می کنند و خریداران و فروشندگان را به یکدیگر متصل می کند. این شیوه بسیار پرکاربرد می باشد و علاوه بر خرید و فروش اتریوم می توان خرید و فروش دیگر رمز ارزها را نیز انجام داد و استعلام قیمت لحظه ای گرفت. افرادی که قصد استفاده از صرافی را دارند باید ابتدا در آن عضو شوند و احراز هویت انجام دهند. سپس باید مقدار رمز ارز و قیمت آن را در سفارش خود وارد کنند. در صرافی هایی که حجم معاملات و میزان نقدینگی زیاد است سفارشات به سرعت انجام می شوند.

نکات مهم در راهنمای خرید و فروش اتریوم

  • تمام معاملاتی که در خصوص ارز دیجیتال اتریوم انجام می شود به شکل آنلاین می باشد و کمتر کسی از روش های حضوری برای معامله آن استفاده می کند.
  • کیف پول هایی که برای نگهداری ارز اتریوم مورد استفاده قرار می گیرند رایگان هستند و نیازی به پرداخت هزینه توسط شما نیست.
  • اگر قصد دارید از صرافی رمز ارز خارجی استفاده کنید حتما از سرویس دهی آن به ایرانی ها مطمئن شوید. در غیر این صورت احتمال بسته شدن حساب کاربری شما و بلوکه شدن اتریوم وجود خواهد داشت.

راهنمای خرید و فروش اتریوم

کلام آخر !

پس از آنکه به راهنمای خرید و فروش اتریوم پرداختیم نوبت به این می رسد که به اهمیت اطلاعات و دانش قبل از ورود به بازار اشاره کنیم. بازار ارز دیجیتال یک بازار نوسانی، ریسکی و البته هیجان انگیز است. در سال های اخیر که تب این بازار داغ بوده افراد زیادی بدون دانش و آگاهی وارد آن شدند و مبالغ کلانی را سرمایه گذاری کردند و دچار ضررهای مالی سنگین شدند. برای جلوگیری از ضرر کردن و کسب سود باید ابتدا استراتژی معاملاتی خود را انتخاب کنید و بر اساس آن نقاط ورود و خروج را تشخیص دهید. توصیه می کنیم نخستین هدف شما، ضرر نکردن باشد و هنگامی که از تجربه کافی در معاملات برخوردار شدید به دنبال کسب سود بروید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *