خرید تتر برای مدیریت سرمایه
فهرست مطالب

خرید تتر برای مدیریت سرمایه

آیا می دانید که خرید تتر برای مدیریت سرمایه یکی از بهترین راه ها برای حفظ دارایی در بازار ارز دیجیتال می باشد؟ مدیریت سرمایه به عنوان یک مهارت شناخته می شود که تمام فعالان در این بازار باید با آن آشنا باشند. اگر تازه وارد هستید و هنوز بر این مهارت اشراف کامل پیدا نکرده اید توصیه می کنیم به سراغ استیبل کوین هایی مانند تتر بروید که از نوسانات معمول بازار به دور هستند و می توانند ارزش دارایی شما را حفظ کنند. در این مطلب به شما کمک می کنیم تا خرید تتر برای مدیریت سرمایه را بیاموزید.

مدیریت سرمایه با تتر

بهترین روش مدیریت سرمایه در بازار ارز دیجیتال

در حال حاضر بهترین روش خرید تتر برای مدیریت سرمایه می باشد. ارز دیجیتال تتر یکی از کوین های موجود در بازار است که به دلیل پیروی از قیمت دلار، جزو استیبل کوین های محبوب شناخته می شود. به طور کلی رمز ارزها از نوسانات شدیدی برخوردار هستند. به همین دلیل به افراد توصیه می کنیم قبل از ورود به این بازار با تحلیل های مختلف از جمله تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال آشنا شوید. اگر تازه وارد هستید و هنوز مدیریت سرمایه را نیاموخته اید بهتر است که به سراغ استیبل کوین هایی مانند تتر بروید. قبل از آنکه خرید تتر برای مدیریت سرمایه را توضیح دهیم اشاره ای به تعریف ارز دیجیتال تتر خواهیم داشت.

برای شروع سرمایه گذاری موفق تتر بخرید...

ارز دیجیتال تتر چیست ؟

ارز دیجیتال تتر یکی از پر کاربرد ترین رمز ارزهای موجود در بازار کریپتو می باشد. حتما این سوال برای شما به وجود آمده که چرا تتر جزو استیبل کوین هاست؟ در پاسخ باید بگوییم که استیبل کوین ها به آن دسته از رمز ارزهایی گفته می شود که دارای پشتوانه مشخصی هستند. به همین خاطر قیمت آن ها تقریبا ثابت است و بر اساس نوساناتی که در پشتوانه رخ می دهد دچار کاهش یا افزایش قیمت می شوند. پشتوانه ارز تتر ، دلار امریکاست. به طور مثال قیمت تتر که از قیمت دلار امریکا تبعیت می کند نشان می دهد که جزو استیبل کوین هاست. به دلیل ماهیتی که ارز دیجیتال تتر دارد می توان آن را یک راه حل مناسب برای محافظت از دارایی ها دانست. شما می توانید در موقعیت های حساس مانند ریزش بازار، دارایی دیجیتال خود را به تتر تبدیل کنید و سپس در زمان مناسب مجددا ارز مورد نظر را خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تتر پیشنهاد می کنیم مقاله کامل سایت با عنوان “تتر چیست” را مطالعه کنید.

ارز دیجیتال تتر دو کاربرد عمده و اساسی دارد. ابتدا دارایی شما را از نوسانات شدید بازار در امان نگه می دارد و دوم آنکه امکان انتقال ساده و سریع دارایی به صرافی رمز ارز را برای شما فراهم می کند. در برخی از صرافی ها باید ابتدا تتر یا دلار داشته باشید تا بتوانید اقدام به خرید ارزهای دیگر کنید. از تتر می توانید برای مدیریت سرمایه در فیوچرز و اسپات هم استفاده کنید. این امر توانسته به محبوبیت بیشتر این ارز کمک کند.

خرید تتر جهت مدیریت سرمایه

منظور از مدیریت سرمایه چیست؟

منظور از مدیریت سرمایه این است که از کمترین ریسک و بیشترین بازدهی برخوردار شوید. معمولا هدف تمام سرمایه گذاران این است که ارزش دارایی خود را حفظ کنند و تا جایی که ممکن است ریسک سرمایه گذاری را کاهش دهند. هر کدام از بازارهای مالی دارای ریسک های زیادی هستند. به طور مثال بازار مسکن، طلا، دلار، بورس و … نیز از این قاعده مستثنی نیستند اما ریسکی که در بازار ارز دیجیتال وجود دارد بسیار بیشتر است. تمام کارشناسان توصیه می کنند برای جلوگیری از ضررهای مالی سنگین، برای معاملات خود حد سود و حد ضرر تعیین کنید. قطعا رعایت مدیریت سرمایه به معامله گران کمک می کند تا استراتژی های کارآمد را اجرا کنند.

خرید تتر برای مدیریت سرمایه

مدیریت سرمایه در ترید

واقعیت این است که هر شخص، دارای روحیه منحصر به فرد می باشد و نمی توان یک نسخه واحد در زمینه مدیریت سرمایه برای تمام افراد تجویز کرد. برخی از معامله گران دارای روحیه ریسک پذیری هستند. به این معنا که تعداد تراکنش ها و معاملات زیادی را در کوتاه مدت انجام می دهند. تعداد معاملات آن ها بر روی رمز ارزهای مختلف زیاد است. معمولا این افراد دارایی خود را به شکل طولانی مدت نگهداری نمی کنند. اما برخی دیگر روحیه ای ریسک گریز دارند و نمی توانند معاملات زیادی در بازه زمانی کوتاه انجام دهند. آن ها به نام هولدر شناخته می شوند و با خرید رمز ارز و نگهداری طولانی مدت آن در کیف پول، کسب سود می کنند.

در این بخش خرید تتر برای مدیریت سرمایه هم برای تریدرها و هم برای هولدرها توصیه می شود. اغلب کارشناسان به فعالان بازار ارز دیجیتال توصیه می کنند که 20 % از سرمایه خود را برای ترید و 80% از آن را برای هولد اختصاص دهید. نقاط ورود و خروج از هر معامله بر اساس سطوح حمایتی و مقاومتی انجام خواهد شد.

 بهتر است که خرید ارز دیجیتال در کف قیمتی و فروش ارز دیجیتال در سقف قیمتی انجام شود. نکته مهمی که باعث می شود خرید تتر برای مدیریت سرمایه از اهمیت زیادی برخوردار باشد این است که این رمز ارز، از سرعت انتقال بسیار بالایی برخوردار است. به کمک ارز دیجیتال تتر می توانید دارایی خود را در مدت زمانی کوتاه به صرافی های دیگر انتقال دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *