خرید تتر یا اتریوم
فهرست مطالب

خرید تتر یا اتریوم

مهم ترین تفاوت در خرید تتر یا اتریوم ، هدف از خلق آن هاست. تتر و اتریوم از برترین رمز ارزهای موجود در بازار ارز دیجیتال هستند که هر کدام با هدف خاصی خلق شدند. به طور مثال ابداع تتر به منظور جایگزینی آن با دلار و حفظ ارزش دارایی بود و هدف از ابداع اتریوم ایجاد بستری برای قراردادهای هوشمند بود. در این مطلب قصد داریم شما را با خرید تتر یا اتریوم و تفاوت آنها آشنا کنیم. اما قبل از هر چیز به تعریفی از هر کدام خواهیم پرداخت.

خرید تتر یا اتریوم کدام بهتر است

تتر و اتریوم

قبل از آنکه به خرید تتر یا اتریوم و تفاوت آنها بپردازیم به این موضوع اشاره می کنیم که بازار ارز دیجیتال به عنوان یکی از روش های سرمایه گذاری محسوب می شود که افراد با سرمایه اندک یا زیاد می توانند از آن کسب سود کنند. قطعا فعالیت مداوم و مستمر در این بازار سود هنگفتی برای معامله گران به همراه دارد. محبوب ترین و مشهورترین ارز دیجیتال بیت کوین نام دارد که از زمان خلق آن تا کنون سود بسیار زیادی را نصیب هولدرها کرده است.

تتر یکی از استیبل کوین های بازار ارز دیجیتال محسوب می شود که قیمت آن از قیمت دلار امریکا تبعیت می کند. از آنجایی که قیمت تتر ثابت است می تواند گزینه ای ایده آل برای حفظ ارزش دارایی قلمداد شود. تتر و اتریوم جزو برترین رمز ارزهای موجود در بازار می باشند که می توانید اطلاعات دقیق آن ها از جمله ارزش بازار، رتبه، نقدینگی و …. را در سایت کوین مارکت کپ مشاهده کنید. سایت کوین مارکت کپ معتبرترین منبع برای کسب اطلاعات محسوب می شود.

بدون کارمزد تتر را از صرافی افراتتر بخرید

اتریوم چیست ؟

اتریوم چیست ؟ اتریوم بعد از بیت کوین به عنوان دومین رمز ارز محبوب در بازار شناخته می شود که به منظور ایجاد بستری برای قراردادهای هوشمند طراحی شده است. سایر رمز ارزها ابزاری برای مبادله یا ذخیره ارزش در نظر گرفته می شوند اما اتریوم امکانات بیشتری برای افراد فراهم می کند. اتریوم دارای شبکه محاسباتی غیرمتمرکز می باشد که بر اساس فناوری بلاکچین طراحی و ساخته شده است. بلاکچین یک دفتر عمومی و توزیع شده محسوب می شود که تمام معاملات در آن باید ثبت و تایید شوند.

منظور از دفتر عمومی و توزیع شده این است که تمام افرادی که در بلاکچین اتریوم شرکت دارند یک کپی مشابه از دفتر کار را در اختیار خواهند داشت. دفتر توزیع شده به آن ها این امکان را می دهد که تمام تراکنش های ثبت شده و تایید شده تا به امروز را مشاهده کنند. فناوری بلاکچین کاملا غیرمتمرکز می باشد و توسط هیچ دولت یا نهادی اداره نمی شود. مدیریت آن بر عهده تمام دارندگان دفتر می باشد.

در خصوص خرید تتر یا اتریوم باید بگوییم که شما می توانید از تتر برای خرید و فروش کالا و خدمات بهره بگیرید. این رمز ارز در سال های گذشته افزایش قابل توجهی در قیمت داشته است. به همین دلیل گزینه ای سودآور برای سرمایه گذاری می باشد.

تتر چیست ؟

تتر چیست ؟ تتر بعد از بیت کوین و اتریوم، در رتبه سوم بازار ارز دیجیتال قرار گرفته است. ماهیت تتر تفاوت زیادی با سایر رمز ارزها دارد. به طور مثال قیمت آن از نوسانات معمول بازار به دور است و افراد می توانند با خرید و نگهداری طولانی مدت آن، کسب سود کنند. تتر پایدار است و به نوعی می توان گفت که دلار امریکا پشتوانه آن است. به همین دلیل بسیاری از کارشناسان خرید آن را توصیه می کنند. جالب است بدانید که تتر گزینه ای مناسب برای آربیتراژ نیز محسوب می شود. زیرا می توان سودهای کوچک اما مستمر از آن کسب کرد. اگر مطالب قبلی وب سایت ما را دنبال کرده باشید به خوبی با مفهوم آربیتراژ آشنا هستید. تتر تنها استیبل کوین بازار نیست. اما قطعا یکی از محبوب ترین آن هاست.

تفاوت تتر و اتریوم

خرید تتر یا اتریوم 

نوسان قیمتی

همان طور که قبلا اشاره کردیم تتر به دلیل پیاده سازی بر روی ارزهای فیات، از ارزشی برابر با دلار برخوردار می باشد. به همین دلیل نوسان کمی در بازار دارد و می توان قیمت آن را با ثبات تر از اتریوم دانست. اما اتریوم از پشتوانه ای محکم مانند دلار امریکا برخوردار نیست. به همین علت توصیه می کنیم با علم کامل بر روی آن سرمایه گذاری کنید. معمولا از تتر برای انجام کارهای واسطه ای و از اتریوم برای ایجاد قراردادهای هوشمند استفاده می شود.

ماینینگ و استخراج

اتریوم قابلیت استخراج دارد اما تتر خیر ! قابلیت استخراج برای برخی از رمز ارزها مانند بیت کوین نیز فراهم است. بسیاری از افراد نمی دانند که امکان استخراج اتریوم وجود دارد. برای بدست آوردن این رمز ارز می توانید علاوه بر استخراج به سراغ خرید آن از صرافی یا دریافت از دیگران نیز بروید. خرید از صرافی رمز ارز و دریافت از دیگران در خصوص تتر نیز وجود دارد.

ایجاد قراردادهای هوشمند

بسیاری از کارشناسان فعال در بازار ارز دیجیتال معتقد هستند که قدرت اتریوم برابر با بیت کوین است و می تواند فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری و هولد در اختیار افراد قرار دهد. یکی از قابلیت های این رمز ارز، ایجاد قراردادهای هوشمند می باشد. اما این قابلیت در تتر وجود ندارد.

خرید تتر یا اتریوم

کلام آخر!

به منظور جمع بندی مطلب در خصوص خرید تتر یا اتریوم باید بگوییم که تتر جایگزین دلار و ارزهای فیات است و معمولا از آن برای تبادل استفاده می شود. تسهیل معاملات در بازار یکی از مزایای تتر می باشد. در حالی که ارز دیجیتال اتریوم فراتر یک ارز معمولی است و در حوزه های مختلف از جمله ایجاد قراردادهای هوشمند و غیرمتمرکز کردن فرآیندها کاربرد دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *